Har du forstand på årsregnskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Mi

Ahhhhh Jeg sidder her og kæmper med firmaets årsregnskab. Tænkte at der måske sad en revisor eller anden regnskabskyndig imellem os?

Er der en som kan hjælpe mig med hvordan sådan et årsregnskab ser ud og hvilke poster der skal være i det. Jeg skal lave min selvangivelse og er total rådvild. Mit firma er meget lille og giver ikke overskud endnu, så jeg ville gerne spare udgifter til revisor her det første år.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Hvem?

MarianneSonne skriver:

Ahhhhh Jeg sidder her og kæmper med firmaets årsregnskab. Tænkte at der måske sad en revisor eller anden regnskabskyndig imellem os?

Er der en som kan hjælpe mig med hvordan sådan et årsregnskab ser ud og hvilke poster der skal være i det. Jeg skal lave min selvangivelse og er total rådvild. Mit firma er meget lille og giver ikke overskud endnu, så jeg ville gerne spare udgifter til revisor her det første år.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Hva bogføringsprogram har du?

Anmeld

10. marts 2011

JacobsMoar

Du kan på flere af de store revisionsvirksomheder's hjemmeside bestille gratis bøger, bla en der hedder årsregnskaber.. Min barselshjerne kan self. ikke lige huske hvad det er for en hjemmeside lige nu

Anmeld

10. marts 2011

Mi

SanneBoe skriver:

Hva bogføringsprogram har du?

Jeg har bogført i et exel ark, kunne slet ikke finde ud af de der regnskabsprogrammer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.