Hvor kan man få ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ja ved enlig ikke hvad de hedder, men leder efter de der pandebånds elastikker haløjsager ;D Sådan en med 2 stk elastik næsmest, som man tager om hovedet som hoder pandehåret ? Som regl er de sorte, men er bare intra i hvor man kan købe dem  ? : )  Håber der er nogen som ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Ka+Ma=Be

Ja ved enlig ikke hvad de hedder, men leder efter de der pandebånds elastikker haløjsager ;D Sådan en med 2 stk elastik næsmest, som man tager om hovedet som hoder pandehåret ? Som regl er de sorte, men er bare intra i hvor man kan købe dem  ? : )  Håber der er nogen som ved det

Du kan købe dem i glitter!  Og de fås i maaange fine farver Jeg har i lilla og rød hehe

Anmeld

10. marts 2011

Katte87 skriver:

Du kan købe dem i glitter!  Og de fås i maaange fine farver Jeg har i lilla og rød hehe

Kunne os være intra i fede farver ;D Men kan e fåes på nettet ? Har nemlig langt til Glitter ;D desværre

Anmeld

10. marts 2011

Dot D

**C** skriver:

Jeg har købt nogle i Føtex

Anmeld

10. marts 2011

Dot D skriver:

Jeg har købt nogle i Føtex

oki Er det længe siden ?? Og var de i flere farver ?

Anmeld

10. marts 2011

Ka+Ma=Be

**C** skriver:

Kunne os være intra i fede farver ;D Men kan e fåes på nettet ? Har nemlig langt til Glitter ;D desværre

Det tror jeg desværre ikke, men hæng mig ikke op på det

Anmeld

10. marts 2011

twinny

H og M. der køber jeg mine...

Anmeld

10. marts 2011

Dot D

**C** skriver:

oki Er det længe siden ?? Og var de i flere farver ?

Ikke vildt længe siden, og jeg købte nogen sorte og de var også i grå, så ikke andre, men kiggede heller ikke

Anmeld

10. marts 2011

Dot D skriver:

Ikke vildt længe siden, og jeg købte nogen sorte og de var også i grå, så ikke andre, men kiggede heller ikke

Oki tak for svaret, og til jer andre piger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.