Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
678 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Nogen der kender til denne klapvogn. Det er en ABC Design moving.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

MissTooze

Jeg har ikke selv en, men da vi var ude og kigge på klapvogn forlede kiggede jeg på en Abc -den hed dog vidst godt nok cobra. Fik afvide at den var meget hård at køre med (ingen affjedring) og at når man tippede sædet tilbage var barnet enlig stadig i sidde stilling da det var hele sædet man tippede og ikke bare barnet.

Jeg købte i stedet en i'coo peak 3 -den er SÅ lækker og var sat ned fra 5999 til 2499

Anmeld

10. marts 2011

MissTooze

* der skulle self. stå at det ikke bare var ryggen man lagde ned

Anmeld

10. marts 2011

Benjamin09

MissTooze skriver:

Jeg har ikke selv en, men da vi var ude og kigge på klapvogn forlede kiggede jeg på en Abc -den hed dog vidst godt nok cobra. Fik afvide at den var meget hård at køre med (ingen affjedring) og at når man tippede sædet tilbage var barnet enlig stadig i sidde stilling da det var hele sædet man tippede og ikke bare barnet.

Jeg købte i stedet en i'coo peak 3 -den er SÅ lækker og var sat ned fra 5999 til 2499

Den her model kan heldigvis lægges helt ned i ryggen, så det ikke kun er sædet der tipper. Hvor har du set den anden model henne? Er lidt i vilrede om jeg skal købe den, for vil helst ikke ende op med noget der ikke dur til noget.

Anmeld

10. marts 2011

MissTooze

Altså hvis det er cobraen du mener så var jeg nede ved tøjbamsen i århus og kigge -de har os en hjemmeside der hedder det samme med dk bagefter Cobraen har vidst vundet tænks test, men de mente ikke nede i butikken at det var den men som sagt var det pga. det med at ligge sæde ned og af affjedringen

Anmeld

10. marts 2011

MissTooze

10. marts 2011

Benjamin09

MissTooze skriver:

Altså hvis det er cobraen du mener så var jeg nede ved tøjbamsen i århus og kigge -de har os en hjemmeside der hedder det samme med dk bagefter Cobraen har vidst vundet tænks test, men de mente ikke nede i butikken at det var den men som sagt var det pga. det med at ligge sæde ned og af affjedringen

Ok, det kunne være at man skulle tage en tur til Århus og kigge, de har jo et kømpe udvalg på hjemmesiden.

Anmeld

10. marts 2011

MissTooze

Det er en skøn butik! De har så mange lækre ting og de er virkelige søde og fantastisk service! Køber stort set alt mit babyudstyr der nede

Anmeld

10. marts 2011

Benjamin09

MissTooze skriver:

Det er en skøn butik! De har så mange lækre ting og de er virkelige søde og fantastisk service! Køber stort set alt mit babyudstyr der nede

He he, det lyder til at det kan blive en dyr tur derned Må hellere tage manden med så han kan stoppe mig igen.

Anmeld

10. marts 2011

MissTooze

Hehe ja man kan hurtigt komme til at bruge mange penge der nede, især fordi de også tit har nogle virkelig gode tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.