Manuel brystpumpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Rødhætte

Hej Piger

Jeg er så heldig at have termin i næste mdr! Nu kommer spørgsmålet så er det en god ide at have en manuel brystpumpe klar til den første stykke tid? Eller skal jeg vente og se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

smokin

Rødhætte skriver:

Hej Piger

Jeg er så heldig at have termin i næste mdr! Nu kommer spørgsmålet så er det en god ide at have en manuel brystpumpe klar til den første stykke tid? Eller skal jeg vente og se?

De gør sindsyg nas de manuelle, så hvis du vil have en pumpe vil jeg klart anbefale en elektrisk. De har iøvrigt de manuelle på sygehusene, jeg fik en med hjem derfra gratis men brugte den aldrig. De fik brystvorterne til at bløde 

Anmeld

11. marts 2011

FamilenStorm

Rødhætte skriver:

Hej Piger

Jeg stod en søndag og fik brug for en, så måtte købe en på apoteket med gebyr, så der ville jeg da ønskle jeg havde en..

MEN når jeg nu alligevel brugte penge på den, fortryder jeg lidt at jeg ikke købte en elektrisk.. Det bliver lidt ømt for fingrene at sidde og pumpe...

Anmeld

11. marts 2011

Rødhætte

Zette skriver:

De gør sindsyg nas de manuelle, så hvis du vil have en pumpe vil jeg klart anbefale en elektrisk. De har iøvrigt de manuelle på sygehusene, jeg fik en med hjem derfra gratis men brugte den aldrig. De fik brystvorterne til at bløde 

Puha det lyder da ikke rart.. Tror bare jeg venter og ser

Anmeld

11. marts 2011

Rødhætte

Heidibh skriver:

Jeg stod en søndag og fik brug for en, så måtte købe en på apoteket med gebyr, så der ville jeg da ønskle jeg havde en..

MEN når jeg nu alligevel brugte penge på den, fortryder jeg lidt at jeg ikke købte en elektrisk.. Det bliver lidt ømt for fingrene at sidde og pumpe...

Synes jeg har hørt flere sige at de elektriske er at fortrække, så mon ikke det er sådan en jeg skal have (hvis jeg får brug for den)  

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

De manuelle går hurtig i stykker så køb en elektrisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.