Lidt billeder jeg har taget :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Loa

Sallisørøver skriver:

ved ikke hvad du mener med om det er almindelige billeder... det er nogle jeg har taget, så så ændret i på computeren ja... bare i kontraster og farver/ikke farver

Jo altså om det var taget med almindeligt kamera.... De er jo VILDT gode....... Det ser mega proff ud....... (Nu ved jeg ikke om du er proff) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Laulund87

Sallisørøver skriver:

er skam helt rolig.. kunne bare slette dem hvis de irriterede dig 

Haha læg du bare alle de billeder ind du orker, mindes bare at jeg havde set dem nogle gange før

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

Loa skriver:

Jo altså om det var taget med almindeligt kamera.... De er jo VILDT gode....... Det ser mega proff ud....... (Nu ved jeg ikke om du er proff) 

hehe nej har bare øvet i nogle år... nej mit kamera er et dyrt spejlrefleks.. dyr hobby at have skal lige siges

men tak

Anmeld

10. marts 2011

DLM

nej hvor er de bare flotte du er da vildt dygtig

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

Laulund87 skriver:

Haha læg du bare alle de billeder ind du orker, mindes bare at jeg havde set dem nogle gange før

menes nu kun have lagt nogle ud af dem én gang før... hehe men lige meget..   har taget så mange at det her kun er et lille udpluk.. kunne ikke huske hvilke jeg havde vist før  

Anmeld

10. marts 2011

Laulund87

Sallisørøver skriver:

menes nu kun have lagt nogle ud af dem én gang før... hehe men lige meget..   har taget så mange at det her kun er et lille udpluk.. kunne ikke huske hvilke jeg havde vist før  

Fair nok

Anmeld

10. marts 2011

steph0804

Hold da op hvor er de flotte. Godt arbejde.

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

steph0804 skriver:

Hold da op hvor er de flotte. Godt arbejde.

mange tak 

Anmeld

10. marts 2011

ekzunz

Du er bare helt vildt dygtig. Jeg elsker selv at fotografere, men jeg kan jo sagtens se at der er milevid forskel på det du kan og det jeg (og andre herinde) kan

Anmeld

10. marts 2011

Magsen

hvor er du bare vildt god 

og den knægt  han må da gerne være Naomis kæreste en dag hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.