Igår eftermiddags lige inden jeg skulle ud af døren for tage til 70 års fødselsdag med noget familie der var taget til dk fra Island for at fejre deres gamle mor, fik jeg et brev fra kommunen.
Jeg står på deres akutboligliste fordi vi har for lidt plads og i brevet fik jeg tilbud om ny lejlighed meeeeeeeen:
Jeg er den 4. der har fået tilbudet og nu ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre og jeg skal svare inden mandag kl 12. Svarer jeg nej bliver jeg slettet fra listen :-( svarer jeg ja er der en mulighed for jeg får den men kun hvis de 3 andre siger nej, hvilket vil sige jeg fortsat bliver på listen.
Der er bare både + og - ved det her
+:
lejligheden er lidt større, har 95,4 nu og den nye er 98,45 kvm....men det er jo ikke meget den er større
Den er på 4V hvor jeg kun har 3V nu pg den har 2 X wc, hvilket jo er dejligt når vi er så mange (mig + 5 børn)
Den ligger på et stort naturområde, hvor jeg nu bor lige ud til en mellemstor vej
Den ligger tæt på indkøb + tog/bus, hvor jeg her kun har en lille bitte købmand + pizzaria
Større altan
-:
Allerede overtagelse pr 15/11 og jeg har 3 mrd opsigelse her, så omkring 2½ mrd med dobbelt husleje
Penge til indskud + flytning, og ved sgu ikke om jeg orker at pakke det hele igen for at flytte
Længere væk fra skole, bh og vg og min store søn vil ikke kunne cykle i skole selv mere.
Den ligger på 1. sal hvor jeg pt bor i stuen.....og her har jeg søde naboer og hvad mon jeg får?
Jeg har en nyttehave hvor vi kan gå ned til den, flytter vi skal vi køre i bil når vi skal ned til den.
Er på intern venteliste til rækkehus, denne opskrivning mister jeg hvis vi flytter da det er i et andet boligselskab
Bedre mulighed for at bytte min nuværende stuelejlighed til et rækkehus
Så hjælp mig.....!! Hvad ville i gøre?? Skal se den i dag kl 14
Hilsen
Lotte, der slet ikke ved hvad jeg skal
Anmeld