Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

Zuzet

Igår eftermiddags lige inden jeg skulle ud af døren for tage til 70 års fødselsdag med noget familie der var taget til dk fra Island for at fejre deres gamle mor, fik jeg et brev fra kommunen.

Jeg står på deres akutboligliste fordi vi har for lidt plads og i brevet fik jeg tilbud om ny lejlighed meeeeeeeen:

Jeg er den 4. der har fået tilbudet og nu ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre og jeg skal svare inden mandag kl 12. Svarer jeg nej bliver jeg slettet fra listen :-( svarer jeg ja er der en mulighed for jeg får den men kun hvis de 3 andre siger nej, hvilket vil sige jeg fortsat bliver på listen.

Der er bare både + og - ved det her

+:
lejligheden er lidt større, har 95,4 nu og den nye er 98,45 kvm....men det er jo ikke meget den er større

Den er på 4V hvor jeg kun har 3V nu pg den har 2 X wc, hvilket jo er dejligt når vi er så mange (mig + 5 børn)

Den ligger på et stort naturområde, hvor jeg nu bor lige ud til en mellemstor vej

Den ligger tæt på indkøb + tog/bus, hvor jeg her kun har en lille bitte købmand + pizzaria

Større altan

-:
Allerede overtagelse pr 15/11 og jeg har 3 mrd opsigelse her, så omkring 2½ mrd med dobbelt husleje

Penge til indskud + flytning, og ved sgu ikke om jeg orker at pakke det hele igen for at flytte

Længere væk fra skole, bh og vg og min store søn vil ikke kunne cykle i skole selv mere.

Den ligger på 1. sal hvor jeg pt bor i stuen.....og her har jeg søde naboer og hvad mon jeg får?

Jeg har en nyttehave hvor vi kan gå ned til den, flytter vi skal vi køre i bil når vi skal ned til den.

Er på intern venteliste til rækkehus, denne opskrivning mister jeg hvis vi flytter da det er i et andet boligselskab

Bedre mulighed for at bytte min nuværende stuelejlighed til et rækkehus

Så hjælp mig.....!! Hvad ville i gøre?? Skal se den i dag kl 14

Hilsen

Lotte, der slet ikke ved hvad jeg skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Skovurt

Ja det er da også en træls situtation... og meget svært for mig at bedømme hvad der vil være bedst - det er vist kun dig der ved det :D

Men hvis jeg var dig ville jeg vente med at tænke mere over det, førend jeg havde set den - hvis den falder i din smag kan du jo overveje at
handle, og hvis ikke, jamen så er der jo ikke mere at tænke over ;)

Anette
- som håber du finder ud af det

Anmeld

10. oktober 2008

fam.4xc

Helt enig med Anette - det kan være du slet ik har tvivl når du har set den ;)

Kram Camilla der er vild glad for at bo hvor vi bor men også kommer til at mangle et værelse den dag pigerne vil ha hver deres... men som har takket nej flere gange fordi de bare ik har været i nærheden af hvor den her er vi har nu men vi blir dog heller ik slettet for et nej..

Anmeld

10. oktober 2008

Pia.

Selvom du har tre måneders opsigelse så bliver den jo temmelig sikkert lejet ud inden de tre mdr. Da der sikkert også er en venteliste hvor nogen ønsker lige din bolig...

Jeg syntes du skal se den og derefter kender du allerede svaret... :)

Knus Pia, som håber du kommer frem til det rette valg for dig og børnene..

Anmeld

10. oktober 2008

Janep

ja som de andre siger, se den først og beslut dig bagefter.
Vi har os været i en boligforening, og har flere gange fået brev om nogle lejligheder som bar så såååh fede ud, men da vi så havde set dem var de altser ikk liii så fede alligevel.
det kan jo se helt anderledet ud på parpir som det gør i virkeligheden :)

Held og lykke (H)

Anmeld

10. oktober 2008

Zuzet

Mange tak for svar

Nu har jeg været ude og se den og er ikke blevet så meget klogere :-( Tror jeg ringer på mandag og hører om nogle af de andre har sagt ja tak. Der havde været én ude og se den før mig og han mente hun ville sige ja til den så det håber jeg hun gør.

Hilsen

Lotte

Anmeld

10. oktober 2008

twinboys

Ja vent du til mandag og hør om den er snuppet...

Det er også svært at stå der hvor du står nu...

Men jeg tror den anden siger ja og du får noget bedre tilbudt...:)

Majbritt(H)

Anmeld

10. oktober 2008

Zuzet

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Hej Majbritt

Håber sgu du har ret :-D håbede jo lidt at få tilbudt et rækkehus nu da jeg ikke har mulighed for at flytte udenfor kommunegrænsen.

Dejligt du har valgt at blive på siden her :-D

Og tak for svar!

Knus

Lotte

Anmeld

10. oktober 2008

twinboys

Zuzet skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Hej Majbritt

Håber sgu du har ret :-D håbede jo lidt at få tilbudt et rækkehus nu da jeg ikke har mulighed for at flytte udenfor kommunegrænsen.

Dejligt du har valgt at blive på siden her :-D

Og tak for svar!

Knus

Lotte

Smiler...:):):)

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.