YAY!! Så er der bestilt barnevogn til Baby-Musen :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2011

Pipsle2012

Så har vi bestilt barnevogn til vores kommende Baby-Mus

Vi har været både i Babysam og Kære Børn og kigge....

Da vi har en ret lille bil, skal det være en der kan klappes godt sammen

I Babysam foreslog de en Odder med X-dream stel, og havde jeg pengene til den, var det blevet den, men vores budget er ikke liiiiige til den.... Såååeee.... Vi smuttede i Kære Børn, og kiggede lidt, og valget faldt på en Basson Grande.... Dels på grund af prisen, men også fordi vi synes stellet kunne klappes rimelig godt sammen, selvom det ikke var et fancy aluminium stel... Og så får man både lift og pusletaske med i prisen... Og så synes jeg også at den havde mange praktiske funktioner

Min søde mand blev så begejstret at han synes vi skulle bestille en med det samme, så kunne det da krydses af listen

Og det er bare en rigtig god fornemmelse, og synes også de yder en rigtig god service i Kære Børn... Så det er bestemt ikke sidste gang vi handler der

Ville egentlig ikke noget med det her indlæg, andet end at dele min glæde med jer

Ønsker Jer alle en god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Nynne88

Tillykke med indkøbet . Er der lang ventetid?

Anmeld

10. marts 2011

Lusi

Lyder godt i er glade.. Vi har lige købt en trille hippa duo, med drejehjul.. Combivogn med langt liggemål i barnevognen.. Super lækker! Glæder mig heeelt vildt til at komme ud og trille med den og lillemanden

Anmeld

10. marts 2011

Pipsle2012

Nynne88 skriver:

Tillykke med indkøbet . Er der lang ventetid?

Nææ, det tror jeg ikke... Måske en måned tror jeg... Vi har termin den 28. august, men har sagt vi henter den 1 måned før, og så sagde hun at hun ville bestille den hjem en måned før vi skulle hente den... Så tror ikke ventetiden er så lang... Havde vi nu bestilt en Odder, så havde ventetiden været mellem 12-15 uger...

Anmeld

10. marts 2011

Pipsle2012

Lykke86 skriver:

Lyder godt i er glade.. Vi har lige købt en trille hippa duo, med drejehjul.. Combivogn med langt liggemål i barnevognen.. Super lækker! Glæder mig heeelt vildt til at komme ud og trille med den og lillemanden

Tillykke med jeres nye "køretøj"  Har også hørt rigtig godt om Trille vogne

Anmeld

10. marts 2011

RiUL

Tillykke med vognen

Vi har også lige købt en Trille fix alu, til vores kommende lille dreng  

Anmeld

10. marts 2011

Pipsle2012

RiUL skriver:

Tillykke med vognen

Vi har også lige købt en Trille fix alu, til vores kommende lille dreng  

Tillykke med den nye vogn

Jeg glæder mig sådan til at man skal ud og køre med den

Anmeld

10. marts 2011

RiUL

Pipsle2012 skriver:

Tillykke med den nye vogn

Jeg glæder mig sådan til at man skal ud og køre med den

Det gør jeg også Det blir bare så spændende det hele

Anmeld

10. marts 2011

Pipsle2012

RiUL skriver:

Det gør jeg også Det blir bare så spændende det hele

Ja det er en kæmpe oplevelse det hele

Anmeld

11. marts 2011

Nynne88

Pipsle2012 skriver:

Nææ, det tror jeg ikke... Måske en måned tror jeg... Vi har termin den 28. august, men har sagt vi henter den 1 måned før, og så sagde hun at hun ville bestille den hjem en måned før vi skulle hente den... Så tror ikke ventetiden er så lang... Havde vi nu bestilt en Odder, så havde ventetiden været mellem 12-15 uger...

Har godt hørt at der er enorm lang ventetid på Emmaljunga og Odder. Det er helt vildt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.