Update: Min hund er blevet kørt ned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

birthee

Så har jeg været til dyrlæge med min hund idag... Der var ingenting der var brækket, skubbet, flækket eller noget... Han havde fået en voldsom hudafskrabning mellem trædepoterne på venstre bagben, der krævede 4 sting... Så nu ligger der en hund ved siden af mig, der piver fordi han er ved at vågne af bedøvelsen, og som faktisk bare er rimelig groggy... Men den har det godt, og jeg er så glad for at jeg har den der sygeforsikring til ham... så slipper jeg da med "kun" 1100 kr i egenbetaling...

Det vigtigste er dog at min lille hund har det godt igen... Så har jeg ro i sjælen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Pia.

Puha ... Lyder ikke rart ... Havde ikke læst om det før nu så kender ikke hele historien .. Men er glad for alt endte godt ... Stort knus fra Pia.

Anmeld

10. marts 2011

Kruse90

Årh, det var godt det ikke gik værre
Er jeg glad for at høre

Anmeld

10. marts 2011

birthee

Kruse90 skriver:

Årh, det var godt det ikke gik værre
Er jeg glad for at høre

Du kan tro jeg også er lettet... Det var bare så svært at gå fra ham, for skulle jeg komme tilbage kl. 16 for at tage stilling til hvad der skulle ske med ham, eller skulle jeg bare ha' ham med hjem... Heldigvis blev det det sidste, så nu har jeg min lille vims hjemme igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.