Ideer til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.512 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

Lullaby

Jeg fylder snart 26 og skal holde noget fødselsdagstamtam for familie og venner men men... hvad skal jeg servere? Er træt af boller og lagkage :( Det skal heller ikke være alt for dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

stumpen-89

ostebord :D

Elsker det

Anmeld

10. oktober 2008

fam.4xc

eller brunch - love it ;)

Anmeld

10. oktober 2008

Pia.

Ja eller sandwich med nogle lækre hjemmelavet salater og en masse grønt... pizza'er (hjemmelavet) med salat.. ostebord eller brunch som allerede er nævnt. hjemmebagt brød med pålæg... en pålægsmand eller bestille lidt smørebrød eller håndmader hos den lokale slagter eller brugs... KNUS PIA.

Anmeld

10. oktober 2008

SaNiNa

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Ja eller sandwich med nogle lækre hjemmelavet salater og en masse grønt... pizza'er (hjemmelavet) med salat.. ostebord eller brunch som allerede er nævnt. hjemmebagt brød med pålæg... en pålægsmand eller bestille lidt smørebrød eller håndmader hos den lokale slagter eller brugs... KNUS PIA.[/citat] pålægsmand/kvinde det er bare så lækkert... oste bord det får vi så tit til fødelsdage så det er vi rigtig trætte af... vi brugte en pålægsmand til min kærestes fødselsdag og der var massermad mad vi var 12 personer + vi hvade købt lidt ost

Anmeld

10. oktober 2008

Lullaby

en pålægsmand
Hvad er det(?)

Anmeld

10. oktober 2008

Pia.

Anja Nørreslet skriver:

en pålægsmand
Hvad er det(?)

Kan købes i føtex og man vælger selv hvad man vil have på... - pålæget det ligger på noget lækker blødt brød

Anmeld

10. oktober 2008

Lullaby

Øv. Jeg bor laaaangt fra en føtex >(

Anmeld

10. oktober 2008

Pia.

Anja Nørreslet skriver:

Øv. Jeg bor laaaangt fra en føtex >(

er sikker på der er andre der også laver dem, ved bare at her er det vores føtex..

Måske Sanne ved hvor de køber deres ??

Anmeld

10. oktober 2008

SaNiNa

aktiv super laver dem osse. tror osse suer best men er ikke sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.