Er det bare mig eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2008

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

lidt i samme boldgade som den der flurere med mænd vil ha mindre bryster...altså, den høre sgu heller ikke hjemme her...og ja den med den røde plet var virkelig nasty

Jo den har jeg også set, men den anden er bare SÅ klam. Den med brysterne synes jeg ikke er helt lige så slem.
Men jeg kan godt følge dig loggi.

btw hvad er det for noget hatte-tema i kører? Har jeg misset noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Anne

Ok måske jeg har en syg form for humor... Det er mig, der har sat billedet på artiklen, og jeg har faktisk gjort det, for at synliggøre, hvor klamt syfilis faktisk er! Nogle gange skal der mere end ord på til at vise, havd det faktisk er man nogen gange udsætter sine kønsdele for, hvis man ikke beskytter sig.

Mht artiklen emd brysterne, så har jeg skrevetd en. Jeg synes det er super relevant, at det er komemt frem, at naturlige bryster er de bedste. mange kvinder har et mindreværd, fordi deres bryster er mindre end en D skål, og hvis jeg via artiklen kan give bare en kvinde lidt mere tro på, at hendes babser faktisk er attraktive, på trods af, at de er en B skål, ja så er artiklen relevant herinde, hvor vi er mange kvinder samlet, og så lgie netdaddy og Henrik :) Sikke en lang sætning :)
KH
Anne

Anmeld

10. oktober 2008

Loggidut

Mikkelmusen skriver:

Loggidut skriver:

lidt i samme boldgade som den der flurere med mænd vil ha mindre bryster...altså, den høre sgu heller ikke hjemme her...og ja den med den røde plet var virkelig nasty

Jo den har jeg også set, men den anden er bare SÅ klam. Den med brysterne synes jeg ikke er helt lige så slem.
Men jeg kan godt følge dig loggi.

btw hvad er det for noget hatte-tema i kører? Har jeg misset noget?

ja hunni....juli 07 køre hattetema...kom så ind i kampen, på med et tørklæde eller andet og film dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.