Update på bivirkninger af antibiotika..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

MissGeoh

SD21 skriver:

Puha, min kæreste prøvede det i November måned ! Det er bare ikke sjovt ! Håber du kommer hurtigt ovenpå igen !!

-Ved de hvorfor den klappede?

Mange tak..

Nej det er bestemt ikke sjovt.. Fik din kæreste også dræn i?

Og hvordan skete det med ham?

Jamen de sagde til mig at siden jeg ikke var kommet til skade eller noget, så må den bare ha gjort det af sig selv..

Og det sker også engang imgellem..

Men har det bedre, men har stadig ondt

Jeg kom hjem i går ved en 16 tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

MissGeoh

Kirle skriver:

Rigtig god bedring! Godt de fandt ud af det!!! Er du stadig indlagt?

Tak for det.. Nej jeg kom hjem i går kl 16.. SÅ det er dejligt..

Anmeld

13. marts 2011

MissGeoh

Puslingen skriver:

hold da op. Det lyder godt nok ikke rart
Har du det bedre?
Stort knus og håb om at du snart er super frisk igen

Tusind tak..

Jeg har det bedre.. så det går fremad..

Anmeld

13. marts 2011

Vial

MissGeoh skriver:

Så fandt vi ud af hvad der var galt.. Jeg har en lunge der er klappet sammen.. Så jeg har været under kniven og har fået lagt dræn i min lunge. Øv hvor har jeg bare ondt. indlagt i 2-3 dage..

Hvor sindssygt. Rigtig god bedring. Det gør møgnas, når det er lungerne.

Anmeld

13. marts 2011

MissGeoh

KaMa skriver:

Hvor sindssygt. Rigtig god bedring. Det gør møgnas, når det er lungerne.

Tak for det..

JA jeg kan kun give dig ret.. Det er nok det værste jeg har prøvet.  

Anmeld

13. marts 2011

Vial

MissGeoh skriver:

Tak for det..

JA jeg kan kun give dig ret.. Det er nok det værste jeg har prøvet.  

Læste lige den anden tråd inden du fandt ud af det.

Fy for pokker. Så går man til lægen, og hun opdager ikke at lungen er klappet sammen. Synes, det er så uhyggeligt, at du er rendt rundt med vejrtrækningsproblemer og troet, at det evt. var angst eller lungebetændelse. Godt du blev ved at kontakte lægen!!!

Anmeld

13. marts 2011

MissGeoh

KaMa skriver:

Læste lige den anden tråd inden du fandt ud af det.

Fy for pokker. Så går man til lægen, og hun opdager ikke at lungen er klappet sammen. Synes, det er så uhyggeligt, at du er rendt rundt med vejrtrækningsproblemer og troet, at det evt. var angst eller lungebetændelse. Godt du blev ved at kontakte lægen!!!

Ja 3 gang er lykkens gang som man siger.

Kommer første gang til lægen og får afvide jeg har en muskel til at sidde fast, og får nogle piller til det..

2. gang kommer jeg til læge og får afivde det er en atypisk lungebetændelse jeg har fået, og så får jeg antibiotika..

går hjem og tager pillerne i troen om at det bliver bedre, men hvor det bare bliver værre..

Og går så til læge igen og får afvide det er en sammenklappet lunge.. Hvorefter det hele går MEGET hurtigt.. Bliver hentet af ambulancen selvom der kun er 10 mins gang til sygehuset fra lægen.. Får besked om hvad der skal ske, og 1 time efter får jeg lagt dræn..

Nogle timer efter bliver jeg overflyttet til Kolding sygehus og har så mange smerter når jeg ligger i ambulancen at jeg bare græder og græder og græder.. 

Og hende der sidder ved siden af mig sidder bare og kigger ned i sin mobil.. og så lige inden vi er der så siger hun, ja jeg kan altså ikke gøre noget for dig.

Så kommer jeg ind og får noget mad kl 18.35.. Var GODT sulten, fordi jeg kun havde fået lidt morgen mad..

Og så lå jeg ellers bare der.. og i går formiddag kom de ind og tog drænet, og 6 timer efter fik jeg lov til at komme hjem..

Så det er noget af en omgang..

Anmeld

13. marts 2011

<3

MissGeoh skriver:

Tak for det.. Nej jeg kom hjem i går kl 16.. SÅ det er dejligt..

Godt du er "fin" igen!!!

Og godt du reagerede på dine symptomer!!! Hvorfor - hvis man må spørge - klappede din lunge sammen?

Anmeld

13. marts 2011

Kay

av av av... håber du kommer helt på toppen igen

Anmeld

13. marts 2011

SussieThyssen

MissGeoh skriver:

Så fandt vi ud af hvad der var galt.. Jeg har en lunge der er klappet sammen.. Så jeg har været under kniven og har fået lagt dræn i min lunge. Øv hvor har jeg bare ondt. indlagt i 2-3 dage..

Jamen dog...sikke da noget søde ven.
Rigtig god bedring og et stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.