Sommerferie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Klitgaard

Ja nu er vores sommerferie på plads vi har lejet en ferie lejlighed i Italien 14 dage 300 m til stranden og 200 m til centrum og der er 2 fælles swimmingpools det blir så skønt det værste er køreturen den er dælme lang men det går nok

Glæder mig vildt . hvad med jer har i ferieplaner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

TbCp

Nej hvor skønt!!!!

Vi skal en enkelt uge i sommerhus i Blåvand, der var vi også sidste år og der er bare rigtig lækkert!!!

Min mand er begyndt at ævle om at vi så skal køre derover i hans gamle Landrover.... nu må vi se... er ikke helt sikker på at han kan overtale mig til den lange tur med 80  km i timen (hvis det går ned af bakke) ....

Anmeld

10. marts 2011

Klitgaard

TbCp skriver:

Nej hvor skønt!!!!

Vi skal en enkelt uge i sommerhus i Blåvand, der var vi også sidste år og der er bare rigtig lækkert!!!

Min mand er begyndt at ævle om at vi så skal køre derover i hans gamle Landrover.... nu må vi se... er ikke helt sikker på at han kan overtale mig til den lange tur med 80  km i timen (hvis det går ned af bakke) ....

Sommerhus ferie er også så hyggeligt det har vi næsten været de sidste 8-9 år men nu har vi fået lyst til at prøve noget andet .Sidste år var vi også i italien det var med bus og en masse andre mennesker i år glæder jeg mig vildt til at vi bare skal være sammen som familie

Anmeld

10. marts 2011

Klitgaard

Er der slet ikke flere der har ferieplaner

Anmeld

11. marts 2011

Klitgaard

11. marts 2011

JustAnotherName

Skøøøønt! 

Vores ferie-planer er endnu ikke helt fastlagt. Vi ved hvornår vi holder ferie. Men der er endnu ikke booket noget sommerhus mv.

Vi skal hygge sammen med mormor i år ....men hvor og hvordan har vi endnu ikke planlagt endeligt.

Så skal vi nok også (som vanligt) en uge i sommerhus, bare os fire.

Og så har vi en uge hjemme, til ren afslapning og småture, måske i parken, ZOO, og sådan..

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Neeeej hvor lyder det bare lækkert. Vi har ikke rigtig nogen planer andet end Costa del baghave. Men vi er bare glade for at vi i år har 3 uger sammen. Sidste år havde vi kun en uge sammen! Puha det var træls!

Anmeld

12. marts 2011

Klitgaard

JustAnotherName skriver:

Skøøøønt! 

Vores ferie-planer er endnu ikke helt fastlagt. Vi ved hvornår vi holder ferie. Men der er endnu ikke booket noget sommerhus mv.

Vi skal hygge sammen med mormor i år ....men hvor og hvordan har vi endnu ikke planlagt endeligt.

Så skal vi nok også (som vanligt) en uge i sommerhus, bare os fire.

Og så har vi en uge hjemme, til ren afslapning og småture, måske i parken, ZOO, og sådan..

Det lyder da til at blive en skøn sommerferie der er bare alt for længe til

Anmeld

12. marts 2011

Klitgaard

michella80 skriver:

Neeeej hvor lyder det bare lækkert. Vi har ikke rigtig nogen planer andet end Costa del baghave. Men vi er bare glade for at vi i år har 3 uger sammen. Sidste år havde vi kun en uge sammen! Puha det var træls!

Ja det bliver rigtig lækkert Dejligt for jer at i får 3 uger sammen i år

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

neeej, hvor lyder det bare over-lækkert!!  Gid det var mig!! Vi har ingen sommer-ferie planer, da lillebror jo kommer midt i det hele... men måske nupper vi en uge i sommerhus eller noget her i landet på et tidspunkt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.