Hej alle i skønne kvinder derude.
Jeg vil RIGTIG gerne høre hvornår i testede positivt? Især hvis i først sent kunne få de famøse to streger frem. Jeg er selv i tvivl om, om jeg er gravid, men har indtil videre kun testet negativt.
Jeg stoppede med p-piller i efteråret, da mig og min kæreste var enige om snart at gå i gang med projekt baby. Vi er begge 25 år og utroligt klar til at to skal blive til tre!! Projektet blev dog først for alvor skudt i gang her i januar måned i år. Jeg har en stærk formodning om, at jeg kan være blevet gravid i slutningen af januar. Jeg fik dog en uge efter "menstruation" til tiden. Dog var den anderledes end sædvanligt. Kort og meget svag og bare helt anderledes. Jeg vil nærmest betegne den som et par dages "farvet udflåd" Normalt er mine menstruationer lange og forholdsvist kraftige. Siden har jeg ikke haft menstruation, og jeg er nu gået syv-otte dage over tid. Min menstruation var ellers blevet regelmæssig, selvom den tidligere har svinget enormt meget!
Jeg føler også, at min krop er forandret. Det er svært at forklare, jeg føler mig bare anderledes! Det lyder langhåret, men mon ikke nogen kender det
Egentlig har vi ikke spor travlt, og vi tager baby-projektet lidt som det kommer! jeg er meget bevidst om, at man kan få en masse psykiske, indbildte symptomer, når man virkelig ønsker et barn. Og jeg, vi, ønsker virkelig et barn. Dog er jeg meget rationelt tænkende, så jeg tror virkelig ikke mine symptomer er fantasi.
Jeg har haft en uge nu med en ulidelig kvalme. Det er dog gået over, indtil videre, men kvalmen er nu blevet afløst af manglende appetit. Jeg føler virkelig ingen sult, og spiser ikke så meget som jeg plejer. Alligvel har jeg taget et lille kilo på og føler mig oppustet?! Derudover er jeg uendelig træt. Især morgen og eftermiddagen kan jeg knap hænge sammen, selvom jeg sørger for at få min nattesøvn! Jeg har haft "menstruationssmerter" i en uge. Super ondt og øm i lænden og underlivet. Smerterne stråler en smule ned i lårene, som de plejer under min mens. Men jeg HAR bare ikke mens.
Jeg har så i sidste uge taget kontakt til min læge angående min tvivl, men hun synes at jeg skal tage den med ro og ringe om et par uger, hvis min menstruation stadig udebliver. Herefter kan jeg komme ind til en blodprøve. Men du godeste hvor er et par uger lang tid, når man er sådan i tvivl.
Jeg tester altså på livet løs, men de viser negativt hver gang. Indtil videre!
Undskyld, nu blev indlægget vist et virvar af tanker. Kunne bare rigtig godt tænke mig at høre fra jer, hvis i også har testet sent positivt? Jeg synes altså at jeg burde kunne teste positivt efterhånden, HVIS der er noget. Og det føles virkelig sådan.
Min mor har i øvrigt tidligere nævnt, at hun testede rigtig sent positivt ved begge hendes graviditeter. Først omkring uge 9. Jeg har tænkt lidt over, om det kan være arveligt at man producerer HCG langsomt?
Håber at nogen har lyst til at blande sig lidt i min forvirring. Det er sgu lidt frustrerende 
Håber i har en dejlig dag! Med venlig hilsen Charlotte