Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle sammen.
jeg er gravid i uge 27 og jeg har haft en slem omgang roskildesyge de sidste par dage
er det noget der ka ha påvirket den lille ?
har virkelig kastet op og haft dårlig mave og ingen appetit.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej.. baby er den der får nærring først.. så nok dig der er i mangel på det... når du bliver syg går det ikke ind og påvirker baby
Sallisørøver skriver: nej.. baby er den der får nærring først.. så nok dig der er i mangel på det... når du bliver syg går det ikke ind og påvirker baby
Dejligt at høre
blev bare bekymret for synes ikk jeg har mærket hende så kraftigt de sidste par dage men det vel normalt
Anonym skriver: Dejligt at høre blev bare bekymret for synes ikk jeg har mærket hende så kraftigt de sidste par dage men det vel normalt
så længe du mærker hende er det ikke noget kan godt være hun er lidt træt da du også er træt i kroppen efter sådan en omgang... men Roskilde syge , Influenza osv osv er ikke noget der går ind og påvirker baby i maven
Sallisørøver skriver: så længe du mærker hende er det ikke noget kan godt være hun er lidt træt da du også er træt i kroppen efter sådan en omgang... men Roskilde syge , Influenza osv osv er ikke noget der går ind og påvirker baby i maven
Tusind tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128