Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
IHH - jeg vil da også gerne smug kigge lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: hej navlere nu har jeg lavet mit første fotoalbum herinde med billeder fra Sols fest. vi havde jo ikke taget et eneste selv, så jeg har veeeeeentet på at folk fik nosset sig sammen og sendt mig billeder . Der er kode på, send mig en PB så får du den sendt og så må I godt lige sige, hvis der er et af billederne der egner sig til takkekort....jeg kan ikke finde ud af det
hej navlere
nu har jeg lavet mit første fotoalbum herinde med billeder fra Sols fest. vi havde jo ikke taget et eneste selv, så jeg har veeeeeentet på at folk fik nosset sig sammen og sendt mig billeder .
Der er kode på, send mig en PB så får du den sendt
og så må I godt lige sige, hvis der er et af billederne der egner sig til takkekort....jeg kan ikke finde ud af det
be om kode. jeg vil meeeeget gerne se billederne ;)
Tjuhl skriver: selvfølgelig!!! og det er er fra familiefesten og ikke NS festen
selvfølgelig!!! og det er er fra familiefesten og ikke NS festen
Arh ups :S hehe
Men billederne var nu skønne alligevel...
Bliver der mon et album fra NS festen også? som man må se
KOde please
KODE
Jeg vl meget gerne se billederne :)
mariamiss6 skriver: Arh ups hehe Men billederne var nu skønne alligevel... Bliver der mon et album fra NS festen også? som man må se
Arh ups hehe
Metchen har et album med billeder fra dén fest, så det må du lige spørge hende om
Tjuhl skriver: Metchen har et album med billeder fra dén fest, så det må du lige spørge hende om
Okay :D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128