Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det tror jeg også jeg gør - er simpelthen blevet en pivskid efter alle de homoner er begyndt at danse rundt i mit underliv. puha
Og hvis ikke du allerede er begyndt, sidder du sikkert snart og tuder over tv reklamer eller andet fuldstændig plat.. Det er fedt at være fyldt op med homoner!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CiSo skriver: Og hvis ikke du allerede er begyndt, sidder du sikkert snart og tuder over tv reklamer eller andet fuldstændig plat.. Det er fedt at være fyldt op med homoner!
haha, det skal nok komme. for det kunne ligne mig
Ej hvor dejligt. Det er bare en kæmpe stor oplevelse især de første gange
anetteb skriver: ih. jeg glæder mig til at se vores lille blypper. så må vi se hvor mange tåre jeg får i øjnene :')
ih. jeg glæder mig til at se vores lille blypper. så må vi se hvor mange tåre jeg får i øjnene :')
Jubii det bliver da dejligt for jer. Er det en terminsscanningen?
Kofoed33 skriver: Jubii det bliver da dejligt for jer. Er det en terminsscanningen?
nej, en "hysteri"-scanning, eller som andre kalder den, trykhedsscanning - kan ikke vente med at den lille
anetteb skriver: nej, en "hysteri"-scanning, eller som andre kalder den, trykhedsscanning - kan ikke vente med at den lille
Betaler i selv eller er du gået helt "amok" på din kære læge?
Kofoed33 skriver: Betaler i selv eller er du gået helt "amok" på din kære læge?
betaler selv
anetteb skriver: betaler selv
Okay, den i centeret?
Held og lykke, kunne være fedt, hvis der også er to ved dig
Miia90 skriver: Bliver dejligt vi skal se vores d- 24.3 kan slet ikk vente
Bliver dejligt vi skal se vores d- 24.3 kan slet ikk vente
Hihi, jeg skal også scannes d. 24! det er dog NF
Trådstarter: glæder mig til at høre hvordan det går!
Kofoed33 skriver: Okay, den i centeret? Held og lykke, kunne være fedt, hvis der også er to ved dig
jeps - nej det kunne det ikke. jeg skal dælme ikke have tvillinger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128