21 follikler!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Sunflower

Jeg er på 8. dagen med ganal F og har derfor været til min første scanning siden mens.

som overskriften siger, var der ikke mindre end 21 follikler!!! Lægen siger at jeg kan forvente minimum 14 æg - det er simpelthen bare helt vildt Jeg fik taget en blodprøve som jeg får svar på i eftermiddag. som det ser ud nu skal jeg have taget æg ud lørdag eller mandag Jeg håber bare så meget at BP er ok så jeg kan få æg ud lørdag - jeg vil bare så gerne videre

- Sunflower, som bare ikke kan komme ned igen oven på den fantastiske scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Faith

Dejligt!

Anmeld

10. marts 2011

nielsen80

Sunflower skriver:

Jeg er på 8. dagen med ganal F og har derfor været til min første scanning siden mens.

som overskriften siger, var der ikke mindre end 21 follikler!!! Lægen siger at jeg kan forvente minimum 14 æg - det er simpelthen bare helt vildt Jeg fik taget en blodprøve som jeg får svar på i eftermiddag. som det ser ud nu skal jeg have taget æg ud lørdag eller mandag Jeg håber bare så meget at BP er ok så jeg kan få æg ud lørdag - jeg vil bare så gerne videre

Hvor fantastisk!!!!!

Håber det bliver en "walk in the park" resten af tiden og du står med 2 fine streger i slutningen af marts! Samt en masse æg i fryseren til senere brug

Anmeld

10. marts 2011

Sunflower

Tak piger

Nå, jeg har nu fået svar fra klinikken og skal desværre først have taget æg ud mandag- men hvad søren, det er jo alligevel også lige straks... det ER faktisk lige straks Nuiii nu bliver det spændende!!

Anmeld

10. marts 2011

Lisbeth1985

Sunflower skriver:

Wee, hvor er det fantastisk

Tillykke med det flotte resultat Jeg krydser fingre for, at ÆU kommer til at gå godt på mandag

Lisbeth

Anmeld

10. marts 2011

Sunflower

Lisbeth1985 skriver:

Wee, hvor er det fantastisk

Tillykke med det flotte resultat Jeg krydser fingre for, at ÆU kommer til at gå godt på mandag

Lisbeth

Ihh mange tak Nu kan denne her weekend bare kun gå for hurtigt - sådan tror jeg aldrig jeg har sagt før

Anmeld

10. marts 2011

Kruse90

Dejligt
Jeg krydser for at der kommer så mange som muligt

Anmeld

11. marts 2011

Sunflower

Kruse90 skriver:

Dejligt
Jeg krydser for at der kommer så mange som muligt

Mange tak Jeg kan slet ikke vente til mandag nu

Anmeld

11. marts 2011

Brams

Det er jo fuldstændig fantastisk - stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.