Dig og din partners øjenfarve ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

tazz

Mine øjne er skrig-grønne og mandens er også grønne dog lidt mere henad den grå-grønne grumsede Limpopoflod.

Synes mere at ungernes øjenfarve er sjov. Vores fællesdatter har helt brune øjne, og hans unger som han har fået med en brunøjet dame har begge blå øjne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

H+S Skjolgborg.

min er grønne manden mega blå...

Anmeld

10. marts 2011

AnneBJ

Mine er grønne og mandens brune

Anmeld

10. marts 2011

Mira0911

Min kærestes øjenfarve er havblå - Skide flotte... Mine er alm. blå... 

Anmeld

10. marts 2011

Fenja09

Jeg har blå øjne og det har kæresten også

Anmeld

10. marts 2011

Bshizzle

Jeg har brune og kæresten har blå/grønne..

.. Jeg har faktisk altid være til fyre med blå / grå / grønne øjne..  

Anmeld

10. marts 2011

Maise

CarinaSB skriver:

Hej

Jeg har blå og det samme har manden .. Jeg gik dog ikke efter en der havde samme øjnfarve .. Jeg har da været sammen med en der havde grønne Ej jeg syntes bare at pers øjne var noget af de flotteste

hehe testen ligger i hvorvidt amygdala ( krybdyrhjernen) påvirker os til at vælge genetisk frem for rationelt som vores hjerne også kan.

Anmeld

10. marts 2011

Maise

tazz skriver:

Mine øjne er skrig-grønne og mandens er også grønne dog lidt mere henad den grå-grønne grumsede Limpopoflod.

Synes mere at ungernes øjenfarve er sjov. Vores fællesdatter har helt brune øjne, og hans unger som han har fået med en brunøjet dame har begge blå øjne

ja det lyder da helt skørt. elsker skrig grønne øjne. møder engang imelllem en gammel flamme ved tilfælde her i byen hvor vi bro og jeg er ved at dø når jeg ser at øjne, er bare så dragende.

Anmeld

10. marts 2011

Clisolka

Både min kæreste og jeg har blå øjne  Mine er meget lyse i det - og det har Isabella "arvet" efter mig, så krydser fingre for at hun beholder den øjenfarve 

Anmeld

10. marts 2011

oerbaek

Nogle dage har jeg grønne øjne, andre dage har jeg blå det svinger lidt... min mand har blå øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.