Hjælp en håbløs nybegynder(aller første kage)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

170811

Hej tøser, jeg sidder hver dag og beundrer jeres kager, i er totalt seje  Jeg vil også være sej og lave seje kager

Min bedste veninde har fødselsdag på lørdag, og hun ønsker sig sådan nogle fesne kedlige ting, så tænkte jeg ville give hende en af hendes kedelige ønsker, også lave den sejeste kage. Jeg er dog ikke noget mester i et køkken, og lige nu synes jeg min fantasi er helt i bund - kan i hjælpe mig?

Vil gerne lave en kage med det toblerone creme og hindbær creme/mousse som jeg læser om tit. Det må smage godt. Har fundet opskrifter på det hele. Altså cremerne, smørcremen, MMF'en, og jeg har også nogle farver til at farve med. Så alt det behøver i ikke besværlige jer med.

Men har i et forslag til en god begynder kage? Det ku være fedt hvis den lignede noget... Feks mariehønen, det er bare ikke så fedt at komme med en mariehøne til sin bedste veninde. Forslag og gode råd modtages med kyshånd!

(selvom i sikkert har set millioner af de her "hjælp jeg er nybegynder"-tråde...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

170811

Ingen?

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

kan du ikke lave en halv "bold" og så dekorere med blomster eller noget andet fint..

Anmeld

10. marts 2011

170811

sarahb skriver:

kan du ikke lave en halv "bold" og så dekorere med blomster eller noget andet fint..

jo det overvejede jeg også, men er der nogen steder man kan købe de der udstikkere, som ikk er på nettet? Skal jo bruge dem snart, så kan ikke nå at bestille.

Anmeld

10. marts 2011

Mor1012

170811 skriver:

Hej tøser, jeg sidder hver dag og beundrer jeres kager, i er totalt seje  Jeg vil også være sej og lave seje kager

Min bedste veninde har fødselsdag på lørdag, og hun ønsker sig sådan nogle fesne kedlige ting, så tænkte jeg ville give hende en af hendes kedelige ønsker, også lave den sejeste kage. Jeg er dog ikke noget mester i et køkken, og lige nu synes jeg min fantasi er helt i bund - kan i hjælpe mig?

Vil gerne lave en kage med det toblerone creme og hindbær creme/mousse som jeg læser om tit. Det må smage godt. Har fundet opskrifter på det hele. Altså cremerne, smørcremen, MMF'en, og jeg har også nogle farver til at farve med. Så alt det behøver i ikke besværlige jer med.

Men har i et forslag til en god begynder kage? Det ku være fedt hvis den lignede noget... Feks mariehønen, det er bare ikke så fedt at komme med en mariehøne til sin bedste veninde. Forslag og gode råd modtages med kyshånd!

(selvom i sikkert har set millioner af de her "hjælp jeg er nybegynder"-tråde...)

jeg er med

og hvordan laver man toblerone creme og hindbær musse

Anmeld

10. marts 2011

170811

Emilie2010 skriver:

jeg er med

og hvordan laver man toblerone creme og hindbær musse

Der er en tråd i kageklubben som hedder trin for trin . Det første indlæg er med mariehønen. Der står opskrifter på toblerone creme og hindbærmousse.

Og inde under opskrifter på den første side er der en opskrift på MMF!

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

170811 skriver:

jo det overvejede jeg også, men er der nogen steder man kan købe de der udstikkere, som ikk er på nettet? Skal jo bruge dem snart, så kan ikke nå at bestille.

ved ikke hvor du bor men i rødovre og lyngby..

Anmeld

10. marts 2011

sedde

her kan du se hvordan du bygger en halvkugle op

http://www.kagekonen.com/2008/02/sdan-laver-du-en-iglo-kage.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.