Jeg er ved at blive åndssvag af det......>(>(
Stefanie er nu 2 år og 1½ måned - for pokker hun er trodsig, hele tiden!
Hun har sin helt egen mening om tingene, og hvis det ikke lige passer hende bliver hun simpelthen så sur, hyler og skriger....>(
Nu er det nu en gang ikke hende der sætter dagsordenen, så jeg må tage mange konfrontationer med hende dagligt - det ene øjeblik er det kun mor der dur, mens det andet øjeblik er det kun farmand....det er bare slet ikke til at finde ud af! I vuggestuen siger de også det skifter!!
Nu gør jeg meget ud af ikke at føje hende, snakke med hende osv....syntes bare ikke det hjælper så meget, slet ikke når hun er rigtig trodsig, som jeg næsten vil kalde hysterisk!
Hvis jeg siger der er noget hun ikke må, jamen er hun lige i dét hjørne, så går hun direkte over og gør det og stirrer på mig.....>(>(
Oplever I det samme?
Jeg tænker hele tiden på, at hun også gennemgår en masse - selvfølgelig skal hun hører efter alligevel. Men hun er stadig ved at få tænder (kommer de sidste 3 tænder dog nogensinde??), begyndt at snakke lidt mere, oplever en masse i vuggestuen osv. Det er nok heller ikke nemt at være lille.......men for pokker det napper energi!
Puha, håber snart det er overstået!
Lone
Anmeld