Det lille hus på prærien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
569 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Shibby

Jeg har sæson 7 & 8

Mangler de tidligere sæsonner men er i øjeblikket meget interesseret i at få sæson 9. Har du den og vil sælge så kontakt mig snarrest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

pussepige

Shibby skriver:

Jeg har sæson 7 & 8

Mangler de tidligere sæsonner men er i øjeblikket meget interesseret i at få sæson 9. Har du den og vil sælge så kontakt mig snarrest

Har den ikke.. Men super god serie..

Anmeld

15. marts 2011

Carina1977

Shibby skriver:

Jeg har sæson 7 & 8

Hov så lige din tråd nu. De har nogen gange dem i A-Z/bilka....har du prøvet at kigge der?

Min søster samler også på den serie og indtil videre har hun sæson 1, 2, 3, 4 og 7. Hun sælger dem dog ikke, da hun også selv er vild med den serie.

Jeg selv er nu også vild med den, og overvejer faktisk også at købe den. Synes den serie er så hyggelig, og man kan virkelig leve sig ind i det.

Sæson 9 kan købes til 250 kr. her:

http://www.moviezoo.dk/dvd-film/soeg/det%20lille%20hus%20p%e5%20pr%e6rien?gclid=CI-Z5pGXz6cCFYSGDgodfGddCw

Men så er der porto oveni.

Men prøv som sagt A-Z/bilka først.....det er somregel billigere der. Min søster købte da en sæson der, for 180 kr.

Anmeld

15. marts 2011

6800

Kvickly har alle sæsoner til 150 kr stykket....det er dog kun sæson 1-8 der er kommet på dvd herhjemme...samler nemlig også på dem, og køber dem i samme øjeblik de udkommer

Anmeld

15. marts 2011

Enayia

6800 skriver:

Kvickly har alle sæsoner til 150 kr stykket....det er dog kun sæson 1-8 der er kommet på dvd herhjemme...samler nemlig også på dem, og køber dem i samme øjeblik de udkommer

Me too Har alle der er udkommet De fleste griner af det hehe

Anmeld

15. marts 2011

6800

Enayia skriver:

Me too Har alle der er udkommet De fleste griner af det hehe

Det er dem der går glip af kvalitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.