Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maj2011 skriver: øverst oppe ligger der 3 bodyer, og i forlængelse af dem ligger der 3 par bukser. der er hjelm til det grønne og det mørke blå sæt. :-)
øverst oppe ligger der 3 bodyer, og i forlængelse af dem ligger der 3 par bukser.
der er hjelm til det grønne og det mørke blå sæt. :-)
heheh kan jeg da godt se nu heheh kunne slet ikke se der var bukser der lå der sory..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor mange er du intercert i at bytte med? for pt er min konto kun til bytte handler så alt efter hvor mange smykker du kan bruge hehe
lounika skriver: hvor mange er du intercert i at bytte med? for pt er min konto kun til bytte handler så alt efter hvor mange smykker du kan bruge hehe
jamen hvad er din pris for et armbånd, ala det du har på det midterste billed??? (læder med charms)
maj2011 skriver: jamen hvad er din pris for et armbånd, ala det du har på det midterste billed??? (læder med charms)
200 kr pr stk er min normal pris for armbånd og kæder .. ørerineg 100,-
Hvad har du tilbage?? Og hvilken stand er det i?
lounika skriver: 200 kr pr stk er min normal pris for armbånd og kæder .. ørerineg 100,-
ok. jamen vi kan bytte med et armbånd, og 2 sæt, om det er 2 heldragter eller 2 af de andre sæt er underordnet :-)
Nynne88 skriver: Hvad har du tilbage?? Og hvilken stand er det i?
alt fra ej sikke lej
maj2011 skriver: alt fra ej sikke lej
jamen så vil jeg gerne have de to sæt med hjelm og bukser til hvis det var et i blå og et i grønt?
Jeg kunne godt være interesseret i den grå og den grønne heldragt fra ej sikke lej. Hvilken stand er de i?
Jeg kunne godt være interesseret i den grå og den grønne heldragt fra ej sikke lej. vi kan sige 180 inkl. du kan overfører dem til 7670 1876767 og de er på ingen måde slidt, de er rigtig fine :-)
Jeg kunne godt være interesseret i den grå og den grønne heldragt fra ej sikke lej.
vi kan sige 180 inkl. du kan overfører dem til 7670 1876767
og de er på ingen måde slidt, de er rigtig fine :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128