SKAL man gå i stiletter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Mi

Jeg kan slet ikke gå i stilletter efter at jeg har født. Det er bare så hårdt for fødderne og ryggen, så flade sko her. Og så vil jeg da s.... hul i om det er mere frækt med stilletter

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Tulle28

Kloster skriver:

Lige en undring fra mig...............

Er man kun fræk, feminim og lækker, hvis man går i stiletter?

Går I i stiletter? Dagligt ell kun i byen?

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

Hvad går I i til dagligt og i byen?

VH Kloster

He he sikke mange spørgsmål JA jeg går i stilletter, elsker dem. de giver følelsen af højde, længere ben og så fr man en bedre holdning (HVIS man vel at mærke kan finde ud af at gå i dem!)

Men jeg synes ikke man er mere sexet fordi man har stilletter på, ballerinaer er da mindst lige så fine, det handler jo om hvordan man sætter sit tøj sammen og jo egentlig mest hvordan man har det med sig selv. Skønhed kommer indefra

Det er lidt forskelligt hvad jeg har på. Det kommer an på hvad jeg skal, vejret og mit humør. Nogle dage har man bare lyst til at være lidt magelig og andre dage har man noget tøj på, der bare ser bedst ud hvis man også har sko på med lidt hæl. Skal jeg i byen eller ud at spise, så er det stilletterne der kommer på.

Anmeld

10. marts 2011

tazz

Jeg går i stiletter, altid i stilletter eller høje hæle af anden afskygning. Ejer kun et eller to par flade sko. Jeg hader at gå i sko med hæl under 10 cm. og har det bedst når de er mellem 12 og 14 cm.

Mit bækken har det også bedst i den højde, så tvinger jeg mig selv til, at bruge musklerne og få det trænet. I flade sko får jeg hurtigere ondt.

Hørte en gang en modelmutter sige, at det er en kvindes pligt og lod at gå i stiletter, og sådan har jeg det også lidt. Er ligeglad med om andre går i flade sko, det kunne ikke vedkomme mig mindre (alle mine veninder går i falde sko - altså helt flade eller under 10 cm. hæl), JEG vil bare ikke.

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Jeg går i stilletter til dagligt og jeg elsker det. Jeg synes man ser mere feminin ud og får en flottere holdning. Har selvfølgelig også masser af flade sko, men hælder Mest til høje sko.
Der er mange super flotte flade sko, men jeg synes man bærer sig bedre i et par hæle og man selvfølgelig kan gå i dem ellers falder det lidt til jorden.
Jeg finder nogle jeg kan holde ud at gå i en hel dag for jeg NÆGTER at gå og ha ondt. Og arbejder heldigvis i branchen så der er plads til at prøve og finde dem der er gode til mig..

Anmeld

10. marts 2011

Frøken J.

Kloster skriver:

Lige en undring fra mig...............

Er man kun fræk, feminim og lækker, hvis man går i stiletter?

Går I i stiletter? Dagligt ell kun i byen?

Personligt hører stiletter min ungdom til. Jeg var ligeglad med mine fødder osv. Udseenet frem for alt

Hvad går I i til dagligt og i byen?

VH Kloster

Nej, det SKAL man ikke, men synes generelt det er flot til kvinder med sko med hæl, fordi benene synes længere og finere, og det giver bagdelen et løft. Hvis man vel at mærke kan gå i dem! Men det behøver ikke lige være stilletter

Anmeld

10. marts 2011

DLM

Eva. skriver:

Og om det er frækt...til nogle, kikset til andre...jeg går heller ikke med smykker eller taske...og ikke makeup hver dag..ellers bare mascara...jeg går ind for naturlig skønhed..(bare skønheden ikke har for løs hud og hænger for langt nede...hæhæ...)

Anmeld

10. marts 2011

Bellinda89

jeg ELSKER stiletter.. Synes det er herre frækt lige at smide fødderne ned i et par høje stiletter

Går både i dem til daglig og til fest

Men er også stor tilhænger af støvler med hæl

Når det så er sagt , så NEJ , det er ikke noget man skal , det er da fuldstændig op til en selv

Anmeld

10. marts 2011

Malene84

ELSKER ALLE MINE STILETTER

Synes det er møg frækt, og kan sagtens forstå de mænd der finder det mega feminimt, smukt, frækt, whatever...

Jeg går dog kun i mine når jeg skal ud - i byen osv.

Jeg har dog næsten altid noget på med hæl - undtagen her om vinteren. Der sværger jeg til mine solide vinter-dæk

Anmeld

10. marts 2011

Rosa

Jeg er enig med de andre som siger at det er frækt til folk som kan gå i dem. Men til meget unge piger som ikke kan styre dem synes jeg det er vildt kikset.

Desuden synes jeg, og det er næsten vigtigere, at man skal holde sig fra dem hvis man har meget tynde ben - så ser det nærmest anoretisk ud når de tynde stænger bliver forlænget med 7 cm, og man kommer til at ligne Bambi på glatis.  Men til kvinder med formede ben ser det tæskefrækt ud! Man kan sgu også blive forkedelig hvis man aaaltid tænker i comfort - så kunne vi jo rende rundt i sutsko og campinghabit alle sammen og nyde at være afslappede - boooring 

Jeg kan desværre ikke rigtigt selv finde balancen på stilletterne igen efter graviditeten selvom jeg før kunne løbe over brosten på 10 cm og 10 gin&tonics  - godt det samme, jeg har næææsten for tynde ben til at gå i dem. 

Anmeld

10. marts 2011

tazz

Bliver lige nødt til at flashe et billede af mine nyeste stiletter, som bare snart skal ramme min postkasse!! Elsker elsker elsker stilletter! (det er ikke mine ben, men sakset fra hjemmesiden www.lesfillesfolles.dk)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.