Har brug for at høre alle jeres positive historier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

LauraLW

Jeg render jo lige i øjeblikket rundt i helvede føler jeg... Det er der jo andre der har prøvet før mig!

Så: Må jeg høre de GODE historier fra jer der har stået alene med små børn. Har I fundet kærligheden igen? Den rigtige måske?

Lige nu tvivler jeg nemlig på at der er nogen der nogensinde vil have en alenemor, og det er en hård tanke. Det er ikke min drøm at gå gennem livet alene, og vil meget gerne høre at det trods alt kan ske - at der er mænd derude der ikke har noget imod at tage ansvar for en anden mands barn og alt hvad der hører med.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Rsa

Jeg stod alene med min søn de første 4½ år, men havde indtil da også kærester her og der, dog ikke noget længerevarende...

Indtil jeg for 4 år siden mødte min fantastisk dejlige kæreste, som har taget imod min søn med åbne arme

De findes derude... Der kan være langt imellem dem, da det kræver sit at skulle involvere sig 100 % i en andens barn, men de er der

I dag har vi sammen en dejlig pige på 11 uger

Anmeld

10. marts 2011

Mortilelias<3

nu jeg godt nok ik så gammel men ville lige skrive afligevel!,, men jeg var alene med min søn til han var 10 mdr men idag har jeg verden djeligste kæreste og som elsker min søn ! 

Anmeld

10. marts 2011

smølfine

Der er da masser af mænd, der gerne vil have en "pakkeløsning"  Jeg blev selv alene med mine to børn for 2½ år siden, de var dengang 3½ og knap 5. Et halvt år efter mødte jeg min nuværende kæreste og inden der var gået mange måneder, var han en del af vores lille familie og her små to år efter venter vi vores første barn sammen.  Så ro på, der er også en til dig derud, når du engang har fundet dig selv.

Knus Joan

Anmeld

10. marts 2011

LinLin

Davids far og jeg gik fra hinanden da David var ca 11 mdr... Jeg fandt "allerede" en ny kæreste 4 mdr senere (via match.com ) - ham er jeg stadig sammen med her  3 år og 3 mdr senere - og vi har sammen Adam fra september

Anmeld

10. marts 2011

H+S Skjolgborg.

LauraLW skriver:

Jeg render jo lige i øjeblikket rundt i helvede føler jeg... Det er der jo andre der har prøvet før mig!

Så: Må jeg høre de GODE historier fra jer der har stået alene med små børn. Har I fundet kærligheden igen? Den rigtige måske?

Lige nu tvivler jeg nemlig på at der er nogen der nogensinde vil have en alenemor, og det er en hård tanke. Det er ikke min drøm at gå gennem livet alene, og vil meget gerne høre at det trods alt kan ske - at der er mænd derude der ikke har noget imod at tage ansvar for en anden mands barn og alt hvad der hører med.

Laura

jeg stod alene med 2 børn i ½ år som alenemor før jeg mødt steen her.min datter var kun 11 mdr og min søn 6 år..

Han tog også mod dem med åben arme og jeg tog  imod hans søn også ...

Her søgte jeg ikke efter en mand og nag så var han der bare..

HAN ER DERUD TIL DIG OGSÅ HELT 100...

Henriette

Anmeld

10. marts 2011

kiwilouise

LauraLW skriver:

Laura

jeg gik fra børnenes far fordi jeg troede på at der fandtes en mand derude der ville mig det godt...

3 års søgen og stadig single - jeg var ved at opgive... MEN SÅ.... mødte jeg min nuværende kæreste  han tog begge mine unger til sig og nu venter vi vores egen lille bebs...

jeg troede jeg skulle være single resten af mit liv men tålmodig betaler sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.