HJÆÆLP! Masser af sengetøj søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Vial

Er der nogle der ved, om der er noget på tilbud på Nettet?

Min kære lille søn Alvin er hårdt ramt af stafylokokker i hans børneeksem.

Vejen frem er at skifte sengetøj HVER dag. Derfor mangler jeg noget. Mangler også badelagner. Har lige købt 8 sæt nattøj til ham.. Så mangler jeg bare en vaskekone..

Derudover så kan Viola lige så godt også få skiftet lidt oftere. Pt. har jeg kun to sæt til hver.

Hilsner fra en lille familie, hvor alle er syge, og moren er rystet over at have influenza og samtidig være enlig mor til små twinser.. fy for pokker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Vial

Forresten det er Junior sæt.

...er selv i gang med at kigge, men tiden er så knap. Har gang i vaskemaskinen og to små syge børn..

Anmeld

10. marts 2011

kamtok

Kan desværre ikke hjælpe dig med sengetøj osv. men bliver nødt til at sige at du er SEJ! - ikke bare lidt, men MEGA SEJ, for at du kan være enlig mor til tvillinger..

God bedring med jer alle sammen

Anmeld

10. marts 2011

Vial

kamtok skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig med sengetøj osv. men bliver nødt til at sige at du er SEJ! - ikke bare lidt, men MEGA SEJ, for at du kan være enlig mor til tvillinger..

God bedring med jer alle sammen

Takker. Den er lige grov nok, når vi er syge... og det er jo kun starten. Når de starter DP, så blvier det først "morsomt".

Anmeld

10. marts 2011

mamax3

KaMa skriver:

Takker. Den er lige grov nok, når vi er syge... og det er jo kun starten. Når de starter DP, så blvier det først "morsomt".

Hejsa.

Ska sættene være ens???

Anmeld

10. marts 2011

Claras mor

KaMa skriver:

Er der nogle der ved, om der er noget på tilbud på Nettet?

Min kære lille søn Alvin er hårdt ramt af stafylokokker i hans børneeksem.

Vejen frem er at skifte sengetøj HVER dag. Derfor mangler jeg noget. Mangler også badelagner. Har lige købt 8 sæt nattøj til ham.. Så mangler jeg bare en vaskekone..

Derudover så kan Viola lige så godt også få skiftet lidt oftere. Pt. har jeg kun to sæt til hver.

Hilsner fra en lille familie, hvor alle er syge, og moren er rystet over at have influenza og samtidig være enlig mor til små twinser.. fy for pokker!

jeg er temmelig sikker på at jeg har noget ekstra "arve" sengetøj som jeg ikke bruger, alene af den grund at det ikke falder i min smag. 

hvis du er intresseret og vil betale portoen, vil jeg gerne kravle på loftet og kigge hvor meget der er ?

Anmeld

10. marts 2011

Vial

mamax3 skriver:

Hejsa.

Ska sættene være ens???

Næ, jeg har lige været inde på jysk.dk. De har åbenbart også netshop. Så har købt 9 (kiksede) sæt..

Så må det være nok for nu!

Anmeld

10. marts 2011

Vial

Claras mor skriver:

jeg er temmelig sikker på at jeg har noget ekstra "arve" sengetøj som jeg ikke bruger, alene af den grund at det ikke falder i min smag. 

hvis du er intresseret og vil betale portoen, vil jeg gerne kravle på loftet og kigge hvor meget der er ?

Tak for tilbuddet.

Har lige i samme sekund været inde og bestille på jysk.dk. 9 sæt, som godt nok ikke er noget at skrive hjem om.. Men de kostede kun 129 pr. sæt..

Jeg logger af, har små klagende babyer som skal fixes.

Anmeld

10. marts 2011

Zafir

Er det til baby-dyne eller til juniordyne???... jeg tror jeg har en masse liggene, mere end jeg nogensinde har kunnet bruge... Det kan du bare få, hvis det er.

Anmeld

10. marts 2011

Vial

Zafir skriver:

Er det til baby-dyne eller til juniordyne???... jeg tror jeg har en masse liggene, mere end jeg nogensinde har kunnet bruge... Det kan du bare få, hvis det er.

Det er til junior.

Har lige købt ni sæt.. så regner med at det holder..

Ellers 1000 tak for tilbuddet - det var sødt af dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.