Kom med din 'Bag of taste' :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Zafir

Jeg bliver bare så SINDSYGT provokeret af de der 'maggi juicy chicking' og 'Knorr bag of taste'...  Specielt maggi, fordi de tager det som om det er det eneste man kan lave med sine børn, fordi det skal være så neeeeeeeeemt, når man skal lave mad med børn!!! Jeg har altid haft Idun med i køkkenet og vi ELSKER at lave mad sammen og børn kan SAGTENS være med

Så jeg tænkte på en tråd:

DIN BEDSTE BAG OF TASTE - for det er da verdens nemmeste at smide snask og krydderier i en stegepose og stoppe en kylling/kyllingestykker i... Og æde det bagefter?...

Så her kommer min:

Tager appelsinjuice, dijonsennep, (frisk) timian, salt og peber og lidt olie og ryster det sammen. Lader evt kylle-rylle ligge i det nogen timer før det steges.

'Så kommer du bare i posen og vend også har du strax en deeeeejlig juicy chicking' hahaha... Men altså det smager HELT VILDT fantastisk og man kan lave en læx sovs af snasket fra posen også med ovn karfofler eller ris til og salat... Mååååmz...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

eirene

Ja og de er faktisk ikke ret gode. Jeg fik en prøve på en af dem og det var ikke en sindssyg god smagsoplevelse... Så deet..

Og har ikke nogen speciel opskrift, det er bare hvad der lige er og så det passer..

Anmeld

10. marts 2011

Kaufie

2 spsk appelsinmarmelade + 1/2 tsk stødt chili blandes godt og smaskes ud over kyllingelår, -bryst eller-filet og ind i ovnen.

Smager rææægtig godt med cous-cous salat med hakkede mandler, bønner, granatæble og et drys mynte....

Anmeld

10. marts 2011

Zafir

eirene skriver:

Ja og de er faktisk ikke ret gode. Jeg fik en prøve på en af dem og det var ikke en sindssyg god smagsoplevelse... Så deet..

Og har ikke nogen speciel opskrift, det er bare hvad der lige er og så det passer..

Nej og er det ikke tragisk, at vi så begynder at tro på at den slags er hjemmelavet mad...

FLERE HOMEMADE BAGS OF TASTE !!!! Kom glad

Anmeld

10. marts 2011

mor_sabina

Jeg havde aldrig fundet på det selv, så det er da rart at se ideen på tv, men det virker nu ikke mere besværligt selv at komme krydderier og kylling i en poseVi skal helt sikkert afprøve din opskrift en af dagene
Hvor lang tid i ovnen ved hvor mange grader?

Anmeld

10. marts 2011

Zafir

mor_sabina skriver:

Jeg havde aldrig fundet på det selv, så det er da rart at se ideen på tv, men det virker nu ikke mere besværligt selv at komme krydderier og kylling i en poseVi skal helt sikkert afprøve din opskrift en af dagene
Hvor lang tid i ovnen ved hvor mange grader?

Mmm... Sådan ca 200 grader og så 'til den er færdig' Ca 50 min velsagtens. ALt efter hvor store stykker kylle (så +/- det løse i tid).

Anmeld

10. marts 2011

mor_sabina

Zafir skriver:

Mmm... Sådan ca 200 grader og så 'til den er færdig' Ca 50 min velsagtens. ALt efter hvor store stykker kylle (så +/- det løse i tid).

Super tak Er helt sulten

Anmeld

10. marts 2011

klmf

Herhjemme marinerer og steger vi kylling i følgende:

ketchup, sød chilisauce, hvidløg, lime, salt, peber, måske lidt honning... Eller hvad man nu synes.

Når det bliver stegt på panden får det en vildt god smag.

Så får vi salat og bådkartofler til - og hjemmelavet bearnaisesovs hvis det skal være rætti rætti godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.