Emmaljunga vs teutonia vs brio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.050 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Lunae

Hej piger!
Nu er vi kommet ned på 3 forskellige klapvogne, men kan ikke tage den endelige beslutning - dog ved vi godt hvad vi hælder mest til! Hvad er jeres erfaringer - meget gerne også de dårlige, hvis der har været sådanne!

Tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

LinLin

Måske du skulle skrive hvilke det er

Jeg har købt en brio sing - den kan nemlig klappes MEGET sammen og være i min lille suzuki alto

Anmeld

10. marts 2011

Lunae

DAs mor skriver:

Måske du skulle skrive hvilke det er

Jeg har købt en brio sing - den kan nemlig klappes MEGET sammen og være i min lille suzuki alto

Det er ikke nogen bestemte modeller, men bare de tre mærker! Hvad gav du for den brio?

Anmeld

10. marts 2011

JoSiDa-mor

Lunae skriver:

Hej piger!
Nu er vi kommet ned på 3 forskellige klapvogne, men kan ikke tage den endelige beslutning - dog ved vi godt hvad vi hælder mest til! Hvad er jeres erfaringer - meget gerne også de dårlige, hvis der har været sådanne!

Tak for hjælpen!

Jeg var egentlig ret vild med Emmaljunga, men vi endte med at købe en Teutonia på udsalg, da den næsten var sat ned til halv pris. Den er med drejehjul, og den er simpelthen skøøøøn !!! 

Anmeld

10. marts 2011

Lunae

JoSiDa-mor skriver:

Jeg var egentlig ret vild med Emmaljunga, men vi endte med at købe en Teutonia på udsalg, da den næsten var sat ned til halv pris. Den er med drejehjul, og den er simpelthen skøøøøn !!! 

Dejligt at høre! Har selv kigget ret meget på teutonia, men synes de er svære at justere i styret! Har du problemer med det?

Anmeld

10. marts 2011

LinLin

Lunae skriver:

Det er ikke nogen bestemte modeller, men bare de tre mærker! Hvad gav du for den brio?

Den kostede 2000 kr i sommer... tror den koster 3500 normalt. Den kan ikke lægges helt (vandret) ned - hvilket jeg synes er et minus! Men han skal jo heller ikke bo i den

Hvis jeg havde en større bil ville jeg købe en teutonia - synes de virker rigtigt lækre, men sådan en kan umuligt være i min bil

Anmeld

10. marts 2011

anne2009

Hej. Brio klapvogn er for det meste dejlig let, at køre med. Den er også god til at vugge med, når barnet skal sove.

Emmaljunga Nitro synes jeg er dejlig at køre med, den har drejehjul, fylder mindre en mange klapvogne, når den skal i bilen, ulempen er bare, at den har en dårlig indkøbskurv. Desuden har Emmaljunga mange flotte farver.

Men synes dem med alm. hjul tilgængeld er nemmere, at køre i sneen....

Anmeld

10. marts 2011

Lunae

anne2009 skriver:

Hej. Brio klapvogn er for det meste dejlig let, at køre med. Den er også god til at vugge med, når barnet skal sove.

Emmaljunga Nitro synes jeg er dejlig at køre med, den har drejehjul, fylder mindre en mange klapvogne, når den skal i bilen, ulempen er bare, at den har en dårlig indkøbskurv. Desuden har Emmaljunga mange flotte farver.

Men synes dem med alm. hjul tilgængeld er nemmere, at køre i sneen....

Tak for svar -vi er nemlig også vildt meget i tvivl om, om det skal være drejehjul eller de almindelige!

Anmeld

10. marts 2011

JoSiDa-mor

Dejligt at høre! Har selv kigget ret meget på teutonia, men synes de er svære at justere i styret! Har du problemer med det?

Nej, overhovedet ikke, og vi bruger det ellers ret meget, da min mand er højere end mig.

Anmeld

10. marts 2011

Laulund87

Vi har en Teutonia Mistral og den er skøn

Vi kommer til at køre meget i skov og på markeder og der er den perfekt, da vi har valgt dén med brede, massive hjul. Man kan også få lufthjul til den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.