Nye forside på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

PernilleB

Er der andre end mig der ikke kan lide den nye fordie her på baby.dk..??

Jeg savner virkelig at i bunden a man kan se sine indlæg, og siden med alle folks indlæg, at den ikk er så sto..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Leonora

210 % enig......den er øv lige nu....

Anmeld

10. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

De er ovre i siden. - altså sine abonnementer Så der er intet væk.

Det er lavet sådan nu, fordi de fleste alligevel sidder på bærbare, så det passer til en bærbar skærm  Og man ikke skal scrolle så meget.

Anmeld

10. marts 2011

Valle81

Leonora skriver:

210 % enig......den er øv lige nu....

Enig!!!!

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Zafir skriver:

Det er lavet sådan nu, fordi de fleste alligevel sidder på bærbare, så det passer til en bærbar skærm  Og man ikke skal scrolle så meget.

Det er bare røv irriterende synes jeg at skulle der over at trykke for at se dem så synes jeg altså det er nemmere bare at køre ned.

Knus Diana

Anmeld

10. marts 2011

Moderator

Diana... skriver:

Det er bare røv irriterende synes jeg at skulle der over at trykke for at se dem så synes jeg altså det er nemmere bare at køre ned.

Knus Diana

Det er bare en vane. Om man skal trække eller trykke ... kun en vane  (og altid lidt træls at bryde en vane... )

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Zafir skriver:

Det er bare en vane. Om man skal trække eller trykke ... kun en vane  (og altid lidt træls at bryde en vane... )

Jeg tror bare der mange der stopper med at bruge den, jeg selv har ikke været der inde efter det lavet om, jeg glemmer den er der ovre og bliver røv irriteret over jeg ikke lige har den på forsiden he he Jeg hader nye vaner når de gamle er perfekte 

Anmeld

10. marts 2011

Moderator

Diana... skriver:

Jeg tror bare der mange der stopper med at bruge den, jeg selv har ikke været der inde efter det lavet om, jeg glemmer den er der ovre og bliver røv irriteret over jeg ikke lige har den på forsiden he he Jeg hader nye vaner når de gamle er perfekte 

Jeg tror nu ikke umiddelbart det står til ændring Så det er bare at udfordre sig selv lidt

Anmeld

10. marts 2011

FrkT

Jeg er enig. Det er MEGA øv 

Ærlig talt er jeg træt af den med grupper fylder så meget af forsiden som den gør (ved godt den først var endnu større, men den fylder stadig meget), specielt når det er de klubber som fx August 2006 som alligevel er en lukket gruppe for nogle bestemte personer, som nok allesammen allerede ER medlemmer.

Og som Diana tror jeg heller ikke på jeg kommer til at bruge mine abonnementer længere, for det er bøvlet at man skal trykke for at få dem frem, og herhjemme registrerer den ikke første gang jeg trykker, så jeg skal endda trykke to gange på den før den kommer frem.

Anmeld

10. marts 2011

PernilleB

Zafir skriver:

Jo, har godt set a de ligger derude, nu, og kan godt se det passer bedre til en bærbar... for nogle... For det passer ikk på min...

Men det er bare gjort mere besværligt, synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.