Det var jo ikke sådan, han skulle have det at vide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Anonym trådstarter

Min computer løb tør for størm i tirsdags i forbindelse med at størmkablet kun virker, når det selv vil! Så jeg har fået min far til at kigge lidt på computeren inden at jeg tager den ud til butikken, for at få et nyt strømkabel til den.

Det er der jo som sådan ikke noget galt i. Men problemet er bare at min far ikke ved noget om min kæreste og jeg. Altså at vi er sammen. Og på min baggrund på computeren forestiller et billede af kæresten. Ikke noget pikant eller noget - bare et ganske almindeligt et.

Men min far kommer jo sikkert til at undre sig over billedet, hvis han får liv i computeren igen. Det var jo slet ikke sådan han skulle have det at vide. Og under ingen omstændigheder endnu.

So what to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Frøken Sørensen

Anonym skriver:

Min computer løb tør for størm i tirsdags i forbindelse med at størmkablet kun virker, når det selv vil! Så jeg har fået min far til at kigge lidt på computeren inden at jeg tager den ud til butikken, for at få et nyt strømkabel til den.

Det er der jo som sådan ikke noget galt i. Men problemet er bare at min far ikke ved noget om min kæreste og jeg. Altså at vi er sammen. Og på min baggrund på computeren forestiller et billede af kæresten. Ikke noget pikant eller noget - bare et ganske almindeligt et.

Men min far kommer jo sikkert til at undre sig over billedet, hvis han får liv i computeren igen. Det var jo slet ikke sådan han skulle have det at vide. Og under ingen omstændigheder endnu.

So what to do?

Er det ikke bare med at få det sagt inden han måske får lavet computeren?

Må jeg spørge hvorfor han ikke må få det at vide?

Så længe du er glad og din kæreste behandler dig godt, så kan din far vel kun være glad på dine vegne

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Gitte85 skriver:

Er det ikke bare med at få det sagt inden han måske får lavet computeren?

Må jeg spørge hvorfor han ikke må få det at vide?

Så længe du er glad og din kæreste behandler dig godt, så kan din far vel kun være glad på dine vegne

Vi har bare aftalt indbyrdes at vores forældre først får det at vide efter et halvt år.

Men det må jeg jo gøre så. Det er nok også det bedste.

Anmeld

10. marts 2011

Frøken Sørensen

Anonym skriver:

Vi har bare aftalt indbyrdes at vores forældre først får det at vide efter et halvt år.

Men det må jeg jo gøre så. Det er nok også det bedste.

Okay, men er der længe til det halve år - For hvis det er lige rundt om hjørnet så kan det vel ikke gøre så meget

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Gitte85 skriver:

Okay, men er der længe til det halve år - For hvis det er lige rundt om hjørnet så kan det vel ikke gøre så meget

Der er "kun" halvanden måned til godt og vel.

Men jeg har besluttet så at de får det at vide iaften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.