Ros din dagplejer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2011

klmf

Vi har en fantastisk dagplejer! Oliver er vild med hende (det allervigtigste selvfølgelig) og hun er bare så nem at samarbejde med og fleksibel, hvis vi har brug for det. Nogle gange bliver jeg nødt til at aflevere 5-10 minutter tidligere fordi jeg skal møde kl. 7 og det er helt fint - hun står heller ikke klar med et pakket barn, når jeg kommer susende lidt i fire, selvom hun har al ret til at ville lukke sin dør kl.16 præcist. Hun giver dem varieret kost, laver hjemmebagte boller, 'smovse-dag' med hjemmelavede pandekager når hun siger farvel til de store, der skal i børnehave - nogle gange ville jeg ønske, det var mig der skulle derom og passes!

Fortæl om jeres gode dagplejere/vuggestuer, de fortjener noget ros for at passe så godt på vores guldklumper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

TbCp

Vi havde også en fantastisk dagplejer! Det var ikke fordi hun gjorde noget bestemt, hun var bare så sød og utrolig nem at samarbejde med... hvis der var noget blev det sagt med det samme, ikke sådan pakket ind så man alligevel ikke rigtig forstår hvor hun vil hen med det.
Hun var bare SUPER god! Og Liva elskede hende...

Må så også lige rose Livas faste gæstedagplejer... hun var også bare helt fantastisk. Liva fik kys og kram når vi afleverede om morgenen og Liva synes det var fantastisk at være der fordi hun havde dyr...
Der håber vi at kunne få næste barn om, hvis der biver mulighed for det

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Vores dagplejer er utrolig dedikeret i sit job. Hun sørger for børnene får god kost og masser af leg og udendørs aktivitet. Hun krammer og hygger og så er hun udd. massør og det nyder børnene også godt af. Hun er meget ærlig og så passer vores kemi så godt sammen. Hun viser hensyn og er meget kærlig.
Og så er hun aldrig syg. 7-9-13 Isaac har været der i 1,5 år og hun har været syg 1 gang.. SÅ dejligt...

Anmeld

10. marts 2011

Mortilelias<3

har verdens bedste dpmor! hun er så sød.. og så omsomfuld. idag da jeg kom med ham sage godmorgen min ven til min søn!  og hun er så god og snakke med... er så træt af hun stopper når min søn er færdig ved hende.. ville så gerne ku passe mine andre børn hvis jeg får flere!

Anmeld

10. marts 2011

Faith

Jeg har fundet verdens mest omsorgsfulde og overskudsagtige dagplejemor til drengene!

De er godt nok ikke startet hos hende endnu, men de kender hende og hun kender dem. Hun passer dem af og til når jeg har brug for et par timer for mig selv, og det er guld værd. Det gør jo osse at drengene kender hende når de starter hos hende den 1. maj.

Nogle af jer kender hende herinde fra. Hun hedder NUTCHE og er et fantastisk menneske som har hjulpet mig SÅ meget. Tusind tak for det søde Lone. Glæder mig meget til at drengene skal starte hos dig til maj. Er sikker på det bliver rigtig godt.

Anmeld

10. marts 2011

maimik

vi har også endelig fået verdens bedste DPmor. maiken har snart været der i en måned og det er en helt anden datter vi har fået..

Vores nye Dp er ude med børnene hverdag hvis vejret er til det hun leger med børnene, sidder nede på gulvet og leger.. maiken er ikke til at få med hjem fra DP. hvilket er super dejligt..

knus maimik

Anmeld

10. marts 2011

B&J

Mit hjerte smelter når min dreng har åbne arme og spjetter med bene for af komme over til sin dagpleje mor hun er så sød og elsker af snakke med hende hun er så glad altid

og det bedste er min dreng da han var lille var han ikke så vildt med fremmede men første gang han så hende fik hun et kæmpe smil også legede han bare på gulvet det var jo helt vildt vi sad bare med åbne munde hihihihi hun er bare skøn

Anmeld

10. marts 2011

9510

Jeg har den skønneste dp,, hun er omsorgsfuld, skøn med min søn, der er altid kaffe på kanden og som regel også et eller andet friskbagt,,, hun bager al sit brød selv (med ungerne)

Alt det mad hun servere for ungerne er hjemmelavet,,

Hun er så fantastisk, hvis der er problemer eller andet står hun der altid, hendes hjem er bare altid åbent

Hun er bare fantastisk..

Min søn er rigtig glad hver morgen,, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.