Hjælp til ansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hjæææælp.. Sidder og skal skrive ansøgning til et større varehus, som servicemedarbejder. Men hvad skal man lige skrive under selve ansøgningen? Det er første gang, jeg selv skal skrive en ansøgning, så er pænt lost. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

9. marts 2011

ekzunz

Prøv at google efter nogle eksempler på ansøgninger. Det havde jeg ihvertfald meget stor glæde af. Så kan du læse nogle forskellige og plukke i dem og tilpasse dem så de passer til dig.

Anmeld

9. marts 2011

Carina1977

Hjæææælp.. Sidder og skal skrive ansøgning til et større varehus, som servicemedarbejder. Men hvad skal man lige skrive under selve ansøgningen? Det er første gang, jeg selv skal skrive en ansøgning, så er pænt lost. :/

Uhh nu ved jeg ikke om det er en uopfordret ansøgning eller om du søger på en annonce. Hvis du søger på en annonce, så lærte jeg i hvert fald i sin tid, at man skal læse annoncen godt igennem, og se hvad de søger, og så nærmest svare på deres jobannonce. Hvis der f.eks. står at de søger en service-minded person, jamen så svar på det.

Har ikke skrevet så mange ansøgninger, så jeg håber virkelig nogen kan hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.