Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dokumentarprogram på kanal 4 lige nu! Om verdens mindste pige.
Helt ufatteligt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smillaluna skriver: Dokumentarprogram på kanal 4 lige nu! Om verdens mindste pige. Helt ufatteligt!
Årh hun er SÅ sød! Men ville nok også selv få et chok som forældre til sådan en lille størrelse
Katte87 skriver: Årh hun er SÅ sød! Men ville nok også selv få et chok som forældre til sådan en lille størrelse
Ja hun er da bare for kær!!! Hun ligner en lille fin porcelænsdukke.
Ævvv kan ikke se kanal 4...
pussepige skriver: Ævvv kan ikke se kanal 4...
Øv bøv
Det er godt nok vildt! Men sød er hun da godt nok...Jeg faldt desværre i søvn inden slutningen...
TbCp skriver: Det er godt nok vildt! Men sød er hun da godt nok...Jeg faldt desværre i søvn inden slutningen...
Jeg faldt desværre osse i søvn inden det var slut. Sådan er det at have små børn.... De tager skisme pusten fra en. Har altid været en natteravn, men efter drengene er kommet til vil jeg helst ligge under dynen kl 22
smillaluna skriver: Jeg faldt desværre osse i søvn inden det var slut. Sådan er det at have små børn.... De tager skisme pusten fra en. Har altid været en natteravn, men efter drengene er kommet til vil jeg helst ligge under dynen kl 22
Det var sent!!! jeg er heldig hvis jeg er vågen til 22
TbCp skriver: Det var sent!!! jeg er heldig hvis jeg er vågen til 22
He he
Jeg sidder og ser det nu.. Vi optog det, fordi min kæreste skulle se noget andet, og jeg ville bare se det.
Hun er bare alt for kær.... Men må være hårdt for forældrene!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128