Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datters første maleri , malet i hendes vuggestue..
Jeg synes virkelig bare det er det smukkeste & åhhh hvor jeg trillede tårer da jeg fik det
STOLT mor her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CelinasMoarh skriver: Min datters første maleri , malet i hendes vuggestue.. Jeg synes virkelig bare det er det smukkeste & åhhh hvor jeg trillede tårer da jeg fik det STOLT mor her
her er billedet
Super... Det er flot, at hun ikke har blandet farverne mere sammen, det synes jeg tit sker, når børn skal male, og så bliver det hele jo bar brunt i brunt.. Det er jo en kommende kunstmaler, du har dig
nææ hvor fint.. og man kan se farverne.. Noah plejer at blande dem så alle billeder bare er en brund lorte farve.. ikke yderligere flot.. HAHA
CelinasMoarh skriver: her er billedet
hvor er det fint, og er da flot med glimmereffekt
Dot D skriver: Super... Det er flot, at hun ikke har blandet farverne mere sammen, det synes jeg tit sker, når børn skal male, og så bliver det hele jo bar brunt i brunt.. Det er jo en kommende kunstmaler, du har dig
Jeg er også bare super stolt Synes bare det er såååå smukt
Sallisørøver skriver: nææ hvor fint.. og man kan se farverne.. Noah plejer at blande dem så alle billeder bare er en brund lorte farve.. ikke yderligere flot.. HAHA
Hehe De skal jo lege med farverne , og se hvad det blir til
Maja84 skriver: hvor er det fint, og er da flot med glimmereffekt
Tusind tak
Er også bare super stolt af af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128