Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rose <3 skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har aldrig set det, og kan ikke helt beslutte om jeg skal føle jeg er gået glip af noget..
Citat Amalies mor: "Amalie har ordet i sin magt"
Mutti2B skriver: Citat Amalies mor: "Amalie har ordet i sin magt"
LOL ordene har da totalt kastet sig vilkårligt over Amalie, hun har da vitterligt ikke magt over en disse....
AnneBJ skriver: har aldrig set det, og kan ikke helt beslutte om jeg skal føle jeg er gået glip af noget..
Det har du så absolut ikke!!!
sarahb skriver: Det er jo sååååå sjovt... Nej hvor jeg morer mig, for det er da næsten umuligt at være sååå dum.. Forstår det simpelthen ikk.. Men go underholdning det er det altså...
Det er jo sååååå sjovt... Nej hvor jeg morer mig, for det er da næsten umuligt at være sååå dum.. Forstår det simpelthen ikk.. Men go underholdning det er det altså...
Ja det er godt nok svært at forstå.... jeg bliver virkelig pinligt berørt over at se det!
TbCp skriver: Ja det er godt nok svært at forstå.... jeg bliver virkelig pinligt berørt over at se det!
sarahb skriver: eii jeg griner så meget. Det er jo virkelig sjovt... At man ærligt kan være så dum, det er vildt.. Så du ikk afsnittet sidste uge... hahahahahaha
eii jeg griner så meget. Det er jo virkelig sjovt... At man ærligt kan være så dum, det er vildt.. Så du ikk afsnittet sidste uge... hahahahahaha
Nej det er første gang jeg ser det og tror også det bliver sidste gang.... synes faktisk jeg kunne mærke at jeg blev dummere af at se det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128