Det er simpelthen det værste jeg nogensinde har gjort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

AnneBJ

har aldrig set det, og kan ikke helt beslutte om jeg skal føle jeg er gået glip af noget.. 

Anmeld

9. marts 2011

Mutti2B

Citat Amalies mor: "Amalie har ordet i sin magt"

Anmeld

9. marts 2011

mariamiss6

Mutti2B skriver:

LOL ordene har da totalt kastet sig vilkårligt over Amalie, hun har da vitterligt ikke magt over en disse....

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

har aldrig set det, og kan ikke helt beslutte om jeg skal føle jeg er gået glip af noget.. 

Det har du så absolut ikke!!!

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Mutti2B skriver:

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Det er jo sååååå sjovt... Nej hvor jeg morer mig, for det er da næsten umuligt at være sååå dum.. Forstår det simpelthen ikk.. Men go underholdning det er det altså...

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

sarahb skriver:

Det er jo sååååå sjovt... Nej hvor jeg morer mig, for det er da næsten umuligt at være sååå dum.. Forstår det simpelthen ikk.. Men go underholdning det er det altså...

Ja det er godt nok svært at forstå.... jeg bliver virkelig pinligt berørt over at se det!

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

TbCp skriver:

Ja det er godt nok svært at forstå.... jeg bliver virkelig pinligt berørt over at se det!

eii jeg griner så meget. Det er jo virkelig sjovt... At man ærligt kan være så dum, det er vildt..
Så du ikk afsnittet sidste uge... hahahahahaha

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

sarahb skriver:

eii jeg griner så meget. Det er jo virkelig sjovt... At man ærligt kan være så dum, det er vildt..
Så du ikk afsnittet sidste uge... hahahahahaha

Nej det er første gang jeg ser det og tror også det bliver sidste gang.... synes faktisk jeg kunne mærke at jeg blev dummere af at se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.