Tøj på til bryllup-barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser...

håber i kan hjælpe mig.. jeg skal snart til bryllup og barnedåb og vil gerne se "pæn" ud...

Jeg er en str.48... og det skal lige siges at jeg ikke kan have bare arme da mine overarme er ekstremt tykke og dinglende...

Jeg kan godt lide leggings.... men jeg er altid fuldstændig blank over hvad jeg kan have på til overdel?

eller har i andre forslag?

Seriøst hjælp mig... og penge budgettet er ikke voldsomt stort....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Hej tøser...

håber i kan hjælpe mig.. jeg skal snart til bryllup og barnedåb og vil gerne se "pæn" ud...

Jeg er en str.48... og det skal lige siges at jeg ikke kan have bare arme da mine overarme er ekstremt tykke og dinglende...

Jeg kan godt lide leggings.... men jeg er altid fuldstændig blank over hvad jeg kan have på til overdel?

Hvad med en tunika - de fåes også til rimelige priser

Leggings, tunika og nogle fede sko/støvler/stiletter

Anmeld

9. marts 2011

Betteisen

Tunika, leggings evt med et lækkert tørklæde eller noget halskædehalløj. SOLO har fine tunikaer også til større piger

Anmeld

9. marts 2011

kamtok

Hvis det ikke er i morgen eller indenfor den kommende weekend, så prøv at tjekke www.dorothyperkins.com - der er nogle fede ting (også i store størrelser) til en OK penge, og som noget nyt sender de også til Danmark (og alle mulige andre lande).. Fantastisk butik 

Anmeld

9. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hej tøser...

H&M synes jeg til tider har noget ok billigt..

Men jeg ville sige enten en tunika med et pyntet ærme ellers en tunika med en bolero udover!

Evt pift op med smykker eller tørklæder der matcher lidt.

Anmeld

9. marts 2011

Kindfed

Jeg tænkte også tunika. Jeg er rigtig glad for Bon'a Parte, et postordrefirma. De har nogle utrolig flotte modeller fra omkring 300,- med god pasform til os med lidt sund polstring! Tror da egentlig lige, jeg skal ind og kigge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.