Hvornår skippede i middags luren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

frk Jensen

min lille dejlige guldklump... ÅRH!!

for 3 dag i træk sover han ikke før hen ad 21- 21,30... Vi skal op ved seks tiden om morgenen... Han sover to timer i hans vuggestue, men vil få dem til at vække ham imorgen efter en time.

Han er 2 år og knap 5 mdr....

Hvornår stoppede i med middags luren?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Lise

Min søn begyndte selv at droppe luren nogle gange fra ca 2½ års alderen. Men når han faldt i søvn, så sov han fantastisk og kunne sove 2-3 timer (det gælder stadig - han er 3 år og 8 mdr). Et par mdr før han blev 3 år, lavede vi en aftale med vuggestuen om at han skulle vækkes efter to timer da vi også havde problemer om aftenen. Da han startede i børnehave stoppede det helt - da var han 3 år gammel.

Anmeld

9. marts 2011

Vingummien

Jeg gjorde det da han selv begyndte ikke at vil sove til middag. Så her kom det af sig selv

Anmeld

9. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 2 år og 10 mdr. Han var vågen til kl. 21-22 og holdt fest uden lige. Vi stoppede fra den ene dag til den anden, og nu sover han kl. 19.

Vi vælger dog ofte, at lade ham sove i weekenderne

Anmeld

9. marts 2011

frk Jensen

Lise skriver:

Min søn begyndte selv at droppe luren nogle gange fra ca 2½ års alderen. Men når han faldt i søvn, så sov han fantastisk og kunne sove 2-3 timer (det gælder stadig - han er 3 år og 8 mdr). Et par mdr før han blev 3 år, lavede vi en aftale med vuggestuen om at han skulle vækkes efter to timer da vi også havde problemer om aftenen. Da han startede i børnehave stoppede det helt - da var han 3 år gammel.

årh... Han sover jo kun 2 timer til middag i vuggestuen.. tænker snart at skære det ned til en time og så tage den derfra.. :D

Anmeld

9. marts 2011

frk Jensen

MoarHvidovre skriver:

Luka var 2 år og 10 mdr. Han var vågen til kl. 21-22 og holdt fest uden lige. Vi stoppede fra den ene dag til den anden, og nu sover han kl. 19.

Vi vælger dog ofte, at lade ham sove i weekenderne

Årh... Det er jo fantastisk hyggeligt at hoppe ud af sengen, og komme ind til mor... Vel vidende at jeg følger ham i seng igen...

Anmeld

9. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
frk Jensen skriver:

Årh... Det er jo fantastisk hyggeligt at hoppe ud af sengen, og komme ind til mor... Vel vidende at jeg følger ham i seng igen...

Det gjorde Luka også og det stoppede, da luren blev taget fra ham og han lige pludselig var træt igen når han skulle sove om aften

Anmeld

9. marts 2011

frk Jensen

MoarHvidovre skriver:

Det gjorde Luka også og det stoppede, da luren blev taget fra ham og han lige pludselig var træt igen når han skulle sove om aften

Årh.. Jég tror godt nok at det er på tide at skippe den middagslur...
Så kan det være at jeg får en rolig aften igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.