:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg græder og jeg græder, jeg har så ondt i maven forleden sagde min kæreste at han vi skulle gå fra hinanden, jeg prøvede at overbevise ham om at vores forhold er mere værd end det (vi har to børn) osv, men selvf ordi jeg mest af alt elsker ham over alle grænser, vi blev så enig om at se tiden an og igen i dag starter ham så forfra - med at han sover på sofaen, alt i mig siger at jeg skal bevise ham endnu engang at vi skal være sammen, og jeg kan slet ikke bære at skulle dele vores børn, de betyder alt for mig og jeg kan sletslet ikke undvære dem  jeg ved simpelthen ikke hverken fra eller til. hvad ville i gøre?

tak fordi i læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

9. marts 2011

DLM

det er da noget træls noget

har han forklaret, hvorfor det er han synes i ikke skal være sammen mere?

umiddelbart er det eneste råd jeg kan give dig, sæt dig ned med ham og få ham til at fortælle hvad han føler og prøv at løse de problemer der evt er.

et stort kram til dig

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

det er da noget træls noget

har han forklaret, hvorfor det er han synes i ikke skal være sammen mere?

umiddelbart er det eneste råd jeg kan give dig, sæt dig ned med ham og få ham til at fortælle hvad han føler og prøv at løse de problemer der evt er.

et stort kram til dig

han vil ikke sige problemet, ud over som han siger 'han er kørt fast og forvirret' mange tak. !

kan ikke snakke med ham om det, han sidder og tror det hele er en leg,

Anmeld

9. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

han vil ikke sige problemet, ud over som han siger 'han er kørt fast og forvirret' mange tak. !

kan ikke snakke med ham om det, han sidder og tror det hele er en leg,

Ej! så må han da lige tage sig sammen og fortælle hvad problemet er. Han kan da ikke bare give op og forlade dig og børnene, bare fordi han er kørt fast. så må han se af at få løst, det han er forvirret over. i er jo en familie... man quitter ikke bare familie fordi det er hårdt, man prøver da lige at løse det først. men det kan i jo heller ikke før han fortæller hvad der er galt.

Anmeld

9. marts 2011

B&J

stakkels dig... sender dig lige verdens største krammer

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Ej! så må han da lige tage sig sammen og fortælle hvad problemet er. Han kan da ikke bare give op og forlade dig og børnene, bare fordi han er kørt fast. så må han se af at få løst, det han er forvirret over. i er jo en familie... man quitter ikke bare familie fordi det er hårdt, man prøver da lige at løse det først. men det kan i jo heller ikke før han fortæller hvad der er galt.

præcis, og har spurgt om der er en anden og der siger han nej, og det holder han fast i så det tror jeg på..

men han vil ikke sige andet end at han bare ikke vil mere.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

stakkels dig... sender dig lige verdens største krammer

mange tak, det varmer.

Anmeld

9. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

præcis, og har spurgt om der er en anden og der siger han nej, og det holder han fast i så det tror jeg på..

men han vil ikke sige andet end at han bare ikke vil mere.

det er bare så træls når de gør sådan noget, typisk mænd at lukke af når der skal snakkes følelser og problemer. Min egen kæreste gør det også gerne. jeg er rigtig ked af det på dine vegne. jeg håber inderligt i finder ud af det.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

det er bare så træls når de gør sådan noget, typisk mænd at lukke af når der skal snakkes følelser og problemer. Min egen kæreste gør det også gerne. jeg er rigtig ked af det på dine vegne. jeg håber inderligt i finder ud af det.

ja typisk dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.