Imorgen :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

KWL

Tusind tak piger!! I er de bedste.  Love U big time

Nej, selvfølgelig gør ejg ikke det. Jeg kæmper og kæmper og ... før det gør man jo. Jeg kunne bare godt tænke at der kom ro på min lille familie så der kunne nydes...

Synes der har været ret tunge ting at danse med og det gør mig ked og trist at tænke over hvad jeg har budt familien af blod, sved og tåre... Mon det er de Thea reagere på??

Nå men imorgen kommer hende fra PPR (Psykologisk, pædagogisk rådgivning. Der var vist en der spurgte &nbsp

Så må vi se hvad der sker efterfølgende.

Imorgen skal min store Tildepige spille med i hendes første musikal på skolen. Glæder mig til at sidde som stolt forældre og klappe af min datter som er skønnest, smukkest og dygtisk.

Vi har fået Thea passet fordi jeg føler at Tilde trænger til sin mor 100% da det jo meget har drejet sig om Thea  Ja, også her føler jeg mig ikke tilstrækkelig. SUK.

Fredag skal manden og jeg til "We will rock you" Det glæder jeg mig til. Håber vi kan nå at komme ud og spise inden.

Nå ikke mere pladder fra mig.

KNUUUUUUUUUSSSSSSSSSS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

TbCp

Uhha det må være lidt nervepirrende at gå og vente på, er spændt på at høre om der bliver sagt noget fornuftigt som i kan bruge!

Ihh og stort at Tilde skal være med i musical! Mon ikke moderen ælder en lille tårer Det ville jeg ihvertfald gøre, jeg er et værre tudefjæs

Og rigtig god tur på fredag

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

9. marts 2011

Klumpe-dumpe

Det SKAL nok gå det hele!!!!

We will rock you, hmmm var det mon det jeg læste en tråd fra Zafir... Er det i Herning?

Og pak nu den der dårlig samvittighed laaaangt væk, du er DEN bedste!!!

Anmeld

9. marts 2011

KWL

Rose <3 skriver:

Det SKAL nok gå det hele!!!!

We will rock you, hmmm var det mon det jeg læste en tråd fra Zafir... Er det i Herning?

Og pak nu den der dårlig samvittighed laaaangt væk, du er DEN bedste!!!

Jeps i Herning

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Ei hvor jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået hjemme hos jer søde.
Håber i finder ud af en masse godt med den dejlige tøs...
Og du må ikke gå og bebrejde dig selv, du har været et sted i livet hvor tingene har været svært og nu er du lidt videre og så må du tage fat nu og gøre alt det bedste for tøserne og du er altid den bedste mor for dine børn..

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Jeps i Herning

Zafir skrev en lang tråd om den... Hun var i hvert fald vildt begejstret... Håber også I bliver det..... Om ikke andet så nyyyyyd alene tiden med manden din.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.