Hjælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

otlitrom

I er altid så kreative, piger. Nu må I hjælpe mig!

Min far har malet vores gamle lejlighed, og sparet os en masse penge til istandsættelse, som vi får tilbage i indskud. Han har brugt 3 dage på det, og han er bare en supermand

Han skal have en KÆMPE tak, men jeg kan simpelthen ikke finde på, hvad det skal være.

Manden er kok, og arbejder derfor meget i perioder. Hele sommersæsonen er han optaget, og har kun fri hveranden weekend. Det sætter sine begrænsninger, da jeg havde overvejet at give ham en dykketur. Men det er simpelthen for omstændigt. Og jeg vil gerne med, men jeg har jo en krølfis i maven Havde også tænkt på en koncert, men der er ikke noget musik hvor manden bare MÅ afsted.. Den er svær!

Har I nogle idéer. Det må gerne være anderledes eller bare helt almindeligt gode ideer. Af pris tænker jeg ca 1500 kr..

Sæt igang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

I er altid så kreative, piger. Nu må I hjælpe mig!

Min far har malet vores gamle lejlighed, og sparet os en masse penge til istandsættelse, som vi får tilbage i indskud. Han har brugt 3 dage på det, og han er bare en supermand

Han skal have en KÆMPE tak, men jeg kan simpelthen ikke finde på, hvad det skal være.

Manden er kok, og arbejder derfor meget i perioder. Hele sommersæsonen er han optaget, og har kun fri hveranden weekend. Det sætter sine begrænsninger, da jeg havde overvejet at give ham en dykketur. Men det er simpelthen for omstændigt. Og jeg vil gerne med, men jeg har jo en krølfis i maven Havde også tænkt på en koncert, men der er ikke noget musik hvor manden bare MÅ afsted.. Den er svær!

Har I nogle idéer. Det må gerne være anderledes eller bare helt almindeligt gode ideer. Af pris tænker jeg ca 1500 kr..

Sæt igang!

så skal det være noget smartbox.dk halløj

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

Oplevelsesgaver kunne måske være et godt sted at kigge? Og ellers kan han jo godt få en dykkertur sammen med dig, som bare ligger så "sent" (ikke til vinter er jeg godt klar over) at krølfisen kan hygge med far det stykke tid I dykker? - jeg ved ikke hvor lang en dykketur skal være, for at være det værd... ?!

Men den er lidt svær ellers, for ofte takker man jo folk for sådan noget hjælp ved at lave noget god mad, servere god vin/specialøl eller lignende, men det er der måske ikke så meget fidus ved, når han står med "god" mad dagligt... 

Hm, jeg tænker videre og vender tilbage hvis jeg kommer på noget genialt!!

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

På Downtovn.dk får man knald gode tilbud, hver dag. Bl.a har der været tilbud om 4 overnatninger i luksus feriehus i nærheden af Berlin til ca. 1500 kr. Jan og jeg har købt flere ting der igennem.................bl.a 4 dage i kbh. i starten af april for Jan, mig og tøserne på luksushotel for kun 3000 kr. og vi har købt en middag på en restaurant til vikingegryde for kun 125 kr ialt for 2 personer.

Det er gratis at melde sig ind, og man får dagligt gode tilbud.

Ellers kunne det være, at din far bare skulle have pengene.

Anmeld

9. marts 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

På Downtovn.dk får man knald gode tilbud, hver dag. Bl.a har der været tilbud om 4 overnatninger i luksus feriehus i nærheden af Berlin til ca. 1500 kr. Jan og jeg har købt flere ting der igennem.................bl.a 4 dage i kbh. i starten af april for Jan, mig og tøserne på luksushotel for kun 3000 kr. og vi har købt en middag på en restaurant til vikingegryde for kun 125 kr ialt for 2 personer.

Det er gratis at melde sig ind, og man får dagligt gode tilbud.

Ellers kunne det være, at din far bare skulle have pengene.

Det er sjovt, det har jeg nemlig tænkt på. Om han bare skulle få pengene... Så kan han jo finde noget selv, eller bare bruge dem lige som han har lyst! Jeg ved bare han vil være rigtig fårlig til at tage imod og bare sige nej tak, og det er derfor jeg tænker på en gave... For så er der ikke så meget at rafle om

Kigger på downtown. Det lyder som nogle gode tilbud I har fået fat i!!

Anmeld

9. marts 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

så skal det være noget smartbox.dk halløj

Jeg har kigget, jeg synes bare ikke lige der er dét.. Du ved, det rigtige... Æij, det er svært!

Anmeld

9. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Oplevelsesgaver kunne måske være et godt sted at kigge? Og ellers kan han jo godt få en dykkertur sammen med dig, som bare ligger så "sent" (ikke til vinter er jeg godt klar over) at krølfisen kan hygge med far det stykke tid I dykker? - jeg ved ikke hvor lang en dykketur skal være, for at være det værd... ?!

Men den er lidt svær ellers, for ofte takker man jo folk for sådan noget hjælp ved at lave noget god mad, servere god vin/specialøl eller lignende, men det er der måske ikke så meget fidus ved, når han står med "god" mad dagligt... 

Hm, jeg tænker videre og vender tilbage hvis jeg kommer på noget genialt!!

Den kendte jeg ikke den side Tak!

Faldt straks for kajakkursus, men det er selvfølgelig på sydsjælland. Måske man kunne få en aftale med den lokale kajak-klub? Det ville være fedt med en tur ud langs fjorden!!

Anmeld

9. marts 2011

KWL

Nu kender jeg  jo ikke din far og hans stil og smag. Men hvad med et gavekort til en fotografering med fisen i maven når den er kommet ud??

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Den kendte jeg ikke den side Tak!

Faldt straks for kajakkursus, men det er selvfølgelig på sydsjælland. Måske man kunne få en aftale med den lokale kajak-klub? Det ville være fedt med en tur ud langs fjorden!!

Jo det ville jeg da prøve at ringe og spørge om...!

Ellers er ideen om fotografbilleder også rigtig god synes jeg!

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Omer fik en helikopter tur over kbh og han synes det var de fedeste gave.. Det er forholdsvis billigt, så du vil stadig kunne give ham noget mere..
Og hvor er det da bare en dejlig far du har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.