Hihihihi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

TbCp

Liva og jeg sidder og kigger på tråden der er herinde med kæledyr...
Der er en der har et pindsvin og Liva forklarer:

"Jeg kan ikke lide pindsvin..... de stikker mig over hele hovedet.... det gør fandeme ondt!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Vingummien

Bander i meget hehe hun er da vaks

Anmeld

9. marts 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Bander i meget hehe hun er da vaks

Jeg bander lidt.....især når jeg kører bil
Men hun har været med Carsten ude og lave bil nogle gange og der er der vist kommet nogle ikke så gode gloser ud...

Vi vil selvfølgelig ikke have at hun bander, for det lyder ikke pænt... men det er eddermame svært ikke at komme til at smile lidt når hun kommer med sådan en der...

Anmeld

9. marts 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg bander lidt.....især når jeg kører bil
Men hun har været med Carsten ude og lave bil nogle gange og der er der vist kommet nogle ikke så gode gloser ud...

Vi vil selvfølgelig ikke have at hun bander, for det lyder ikke pænt... men det er eddermame svært ikke at komme til at smile lidt når hun kommer med sådan en der...

Hehe det med bilen kende rjeg alt for godt

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

Guld kommentar..........................og rigtig god forklaring på, hvorfor hun ikke kan lide pindsvin. Håber forøvrigt ikke, at hun har prøvet at blive stukket over hele kroppen..............

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

Guld kommentar..........................og rigtig god forklaring på, hvorfor hun ikke kan lide pindsvin. Håber forøvrigt ikke, at hun har prøvet at blive stukket over hele kroppen..............

Anmeld

9. marts 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Hehe det med bilen kende rjeg alt for godt

Carsten siger jeg har "road-rage"

Anmeld

9. marts 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Det var eddermame også svært at lade være at grine....

Hun har aldrig set et pindsvin i virkeligheden så ved ikke helt hvor hun har det fra

Anmeld

9. marts 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Haha

Anmeld

10. marts 2011

oo

TbCp skriver:

haha! og hvad hedder det så, hvis man bander UDENFOR bilen??  jeg bander sindssygt meget og det er først gået op for mig efter jeg er begyndt at mødes med jer med børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.