vdr SPIRAL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

Susan1978

Jeg har i dag fået sat en kobberspiral op, min egen læge kunne ikke få den på plads, så jeg har i dag været på næstved syeghus og fået det gjort og det tog heller ik mere en 5 minutter, han var godt nok dygtig.. og en super sød sygeplejerske som holdt mig over hånden og sagde jeg var dygtig..

den dårlige ting er bare at jeg ingenting fik at vide. Fik bare pjecen fra pakken og så kunne jeg ellers gå hjem, ej fik at vide at man godt kunne bløde lidt, hvilket jeg også har gjort.

Jeg har nu smerter som var det stærke menstruations smerter. Er der nogen der kan fortælle mig om det er normalt??

Jeg håber jo det går væk.

Men man er jo altid lidt nervøs, i pjecen står der bare at man godt kan blive lidt svimmel hvis man ikke får slappet af en halv time efter.

håber nogen af jer - har prøvet det og kan fortælle mig hvordan i havde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Fam. Madsen

hej

jeg fik en homonspiral sat op for 1½ mdr. siden og jeg fik afvide at jeg kunne få nogen menstration ligende smerter og at jeg kunne komme til og bløde af den.. og det er lige det jeg har også fik jeg afvide at der kunne gå op til 5mdr. før at min krop har venet sig til den...

men synes du skal ringe og snakke med din læge hvis du er nervøs for noget:D

Anmeld

9. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hejsa,

Min er også en kobberspiral og ja, jeg havde også mens smerter fa jeg fik min lagt op. Det er kun lige her i starten og i nogle få dage. Jeg mener jeg blødte i 2-3 dage og det var kraftig pletblødning - hvis der er noget som hedder det :P

Andre "konsekvenser" af spiral er kraftig mens, og min er MEGET kraftig. Men det er kun i 2-3 dage, så er det normal blødning i 1-2 dage. Men hver kvinde har jo sin egen cyklus ;)

Og så skal du lave en tid ved din læge til om 3 mdr, så du kan få den tjekket.

(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Susan1978

ahh tusind tak for svar.

så er jeg mere rolig. se i har alligevel fået mere at vide end jeg.

Jeg er meget spændt på den kraftige blødning, for jeg har i forvejen 1 dag med blodbad også næsten igenting ellers.

jeg har blødt en lille smulle i dag efter, men ikke meget. men må da vist hellere holde trusse indlægget i, hvis i siger der kan komme mere.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.