Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mamax3 skriver: Ka så fortælle at den koster 1099 fra NY så sys det er MEGET billigt.
Ka så fortælle at den koster 1099 fra NY så sys det er MEGET billigt.
Så er det ikk den jeg skal ha..For har set en ny sommerdyne til 400 og hvis den sku være øko mærket koster den 999... såå...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Så er det ikk den jeg skal ha..For har set en ny sommerdyne til 400 og hvis den sku være øko mærket koster den 999... såå...
så det nok ik sommerdynen jeg har...
Jeg har brugt den ca 1 mdr og det var om sommeren...
mamax3 skriver: så det nok ik sommerdynen jeg har... Jeg har brugt den ca 1 mdr og det var om sommeren...
Synes heller ikk jeg havde hørt om der var uld i sommerdynen..Den jeg har er uld og den købte jeg sammen med voksien..
Lou87 skriver: Synes heller ikk jeg havde hørt om der var uld i sommerdynen..Den jeg har er uld og den købte jeg sammen med voksien..
Okay... så blev jeg det klogere... ved bare jeg brugte den om sommeren og hun var ikke for varm i den.
mamax3 skriver: Okay... så blev jeg det klogere... ved bare jeg brugte den om sommeren og hun var ikke for varm i den.
Okay.. ja jeg skal heller ikk vide mig klog på det Men ellers prøv og forhør dig hos en forhandler måske..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128