Jeg søger et godt råd !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

dukke

Vi har snakket en del om hvornår vi skal ha nr 2, men jeg er på kontanthjælp og vil jo ikke blive set på som en der kun vil gå hjemme så folk ikke tror jeg bare er en nasser. Jeg ville jo gerne ha at der ikke er for mange år mellen dem

Håber det er til at forstå hvad jeg skriver

Hilsen Chatlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Rockertand

Hvad er dit spørgsmål?

Jeg tror ikke, at du kan undgå "samfundsnasser"-stemplet, når du går på kontanthjælp, det er nok en generel holdning, som måske har ændret sig en smule her under finanskrisen, hvor så mange har oplevet at blive ledige.

Har du ikke lyst til at tage en uddannelse?

Det er op til jer selv, hvor stor aldersforskellen på jeres børn skal være. 

Anmeld

9. marts 2011

mortilflere

Tja jeg har altid været røv lige glad med hvad andre mener

Nr 1 .. fik jeg underuddandelse -----

nr 2 .. fik jeg på kontanthjælp (de frøs mig på kontant hjælp da sygdagpenge perioden var ophørt i 6 år)

3 og 4 ... dem fik jeg på pension (der er mindre end kontant hjælp )

Jeg har det sådan bare man har en plan med sit liv så skal alle ting nok gå , oxo selvom man må "nasse" lidt , så kommer der jo nok noget i stats kassen igen

Dette har jeg jo så desværre ikke kunne da jeg blev påkørt da jeg var under uddannelse og har været syg siden 94.

Anmeld

9. marts 2011

tinasmor

Rockertand skriver:

Hvad er dit spørgsmål?

Jeg tror ikke, at du kan undgå "samfundsnasser"-stemplet, når du går på kontanthjælp, det er nok en generel holdning, som måske har ændret sig en smule her under finanskrisen, hvor så mange har oplevet at blive ledige.

Er enig med dette.

Til ts: Måske du kan tage en uddannelse i mellemtiden? Tror det er noget med man får forhøjet SU osv. når man er gravid og har barn, men ved ikke rigtig noget om det.

Anmeld

10. marts 2011

dukke

Rockertand skriver:

Hvad er dit spørgsmål?

jeg er/var igang med at en uddannelse men kan ikke få elevplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.