Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aprilmor11 skriver: Lyder meget fair .. Hvor meget holder den til ? Jeg tænker lidt om en barn på 2 kan bruge den også ?
Lyder meget fair .. Hvor meget holder den til ?
Jeg tænker lidt om en barn på 2 kan bruge den også ?
Sagtens! Men kan tage stoffet af og putte det i vaskemaskinen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Sagtens! Men kan tage stoffet af og putte det i vaskemaskinen...
Okay
Jeg tænker lige over det , og så svare jeg lige igen .. Du får svar allersenest imorgen, hvis det er okay ?
Aprilmor11 skriver: Okay Jeg tænker lige over det , og så svare jeg lige igen .. Du får svar allersenest imorgen, hvis det er okay ?
Det er bare helt okay
Jeg tror at jeg takker nej tak .. Tror ikke at jeg ville få den brugt
Held og lykke med at få den solgt
Aprilmor11 skriver: Jeg tror at jeg takker nej tak .. Tror ikke at jeg ville få den brugt Held og lykke med at få den solgt
Det er helt iorden
Og tak!
OP
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Ja selvfølgelig
Ja selvfølgelig
Vil du sælge for 100 inkl - mangler lige sådan en til Silas
Jeg kunne godt være interesseret, hvis du evt. kan sende den til Svendborg, 150,- inkl. porto..?
Og så skal jeg lige høre, hvad du brugte den til? Var det bare til at lægge den lille i, eller..?
STN skriver: Jeg kunne godt være interesseret, hvis du evt. kan sende den til Svendborg, 150,- inkl. porto..? Og så skal jeg lige høre, hvad du brugte den til? Var det bare til at lægge den lille i, eller..?
Kan sagtens sende den til Svenborg. 150 inkl. er en aftale
Jeg har brugt den som alternativ til en skråstol som jeg aldrig har været særlig stor tilhænger af. Den er super
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Kan sagtens sende den til Svenborg. 150 inkl. er en aftale Jeg har brugt den som alternativ til en skråstol som jeg aldrig har været særlig stor tilhænger af. Den er super
Jeg skrev, at jeg kunne være interesseret.. hehe Så jeg skal lige tænke lidt over det, inden jeg tager beslutningen 100% procent... men hvordan gør man det med betaling osv.?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128