Sparker som en sindssyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Hailiesmom11

Hej alle sammen herinde ville lige høre jer andre gravide eller mødre hvor meget i har mærket jeres babyer?

Min lille pige udnytter enhver mulighed for at vende, dreje sig og sparke på de mest irriterende tidspunkter, og har faktisk kunnet mærke hende siden uge 11 hvilket jeg synes er ekstremt tidligt i starten var det selvfølgelig kun bobler og lign men fra omkring uge 15 har hun sparket og det er trods alt kun min første graviditet..

Så ville høre om i ville dele jeres erfaringer med de små blypper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Moar2011

Wulffi89 skriver:

Hej alle sammen herinde ville lige høre jer andre gravide eller mødre hvor meget i har mærket jeres babyer?

Min lille pige udnytter enhver mulighed for at vende, dreje sig og sparke på de mest irriterende tidspunkter, og har faktisk kunnet mærke hende siden uge 11 hvilket jeg synes er ekstremt tidligt i starten var det selvfølgelig kun bobler og lign men fra omkring uge 15 har hun sparket og det er trods alt kun min første graviditet..

Så ville høre om i ville dele jeres erfaringer med de små blypper

Her er der også liv og glade dage inde i mavsen.. han er meget aktiv når jeg skal til at ligge og slappe af, både jeg og kæresten kan se hvordan han hygger sig derinde ..

han af og til os vågnet af at han er vågen om natten ..

skøønt at mærke liv  (selvom det kan gør lidt nas) ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.