Læs mig læs mig læs mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Stéphanie

Hej alle i skønne kvinder/mænd herinde!

Jeg har desværre ikke været så god til at svare tilbage på de 2 sidste tråde jeg oprettede (den ene om min engels 5 års dag og den anden om tandpine) og det er jeg faktisk lidt ked af, da jeg synes at der kom nogle dejlige trøstende og brugbare svar

Opretter derfor denne tråd så jeg virkelig kan få takket jer!

Tak fordi i altid er parat med trøstende ord, hjælp og gode råd. Tak fordi i altid står parat med et lyttende øre og en virtuel skulder at græde ud ved. I er simpelthen bare for dejlige, og jeg synes lige nu at Tak er et meget fattigt ord, men det er det eneste jeg kan give jer 

TAK piger 

fra Stephanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

mortilflere

Hej Stef , hilsen Am fra Ammelhede...

Anmeld

9. marts 2011

Stéphanie

mortilflere skriver:

Hej Stef , hilsen Am fra Ammelhede...

Jamen hej 

Anmeld

9. marts 2011

Carina1977

Kom du så til tandlægen? Og hvor slemt stod det til med tanden?

Anmeld

9. marts 2011

Stéphanie

Carina1977 skriver:

Kom du så til tandlægen? Og hvor slemt stod det til med tanden?

Nej har endnu ikke fået en tid, da der simpelthen ingen tider er.. Er dog blevet lovet at jeg nok skal komme til inden ugen er omme, så det er dejligt!!!

Endte med at gå ned til vagtlægen kl. 2 om natten og stod og hylte og fortalte ham hvor ondt jeg altså havde, det endte også med at han hjalp mig, så endte da med lidt søvn.. DEJLIGT! - Har nu fået en recept af min egen læge så jeg kan holde ud at være til indtil jeg får en tid hos tandlægen..

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Jeg har det på samme måde! Nogen gange får man ikke lige svaret, fordi der kommer mange svar, og så får man sku helt dårlig samvittighed, men det skal du ikke tænke på

Anmeld

9. marts 2011

Stéphanie

Secrets skriver:

Jeg har det på samme måde! Nogen gange får man ikke lige svaret, fordi der kommer mange svar, og så får man sku helt dårlig samvittighed, men det skal du ikke tænke på

Lige præcis, og lige nu sidder jeg lige med tiden og overskuddet til at få det klaret, men dejligt at det ikke bliver taget så tungt som jeg nok selv er bange for 

Anmeld

9. marts 2011

Carina1977

momse22 skriver:

Nej har endnu ikke fået en tid, da der simpelthen ingen tider er.. Er dog blevet lovet at jeg nok skal komme til inden ugen er omme, så det er dejligt!!!

Endte med at gå ned til vagtlægen kl. 2 om natten og stod og hylte og fortalte ham hvor ondt jeg altså havde, det endte også med at han hjalp mig, så endte da med lidt søvn.. DEJLIGT! - Har nu fået en recept af min egen læge så jeg kan holde ud at være til indtil jeg får en tid hos tandlægen..

Puha der er heller ikke noget værre end tandpine

Godt du traskede ned til vagtlægen, hvad lignede det da også, at afrvise dig på den måde? Godt du fik bare lidt søvn den nat, tandpine kan bare holde en vågen.

Jeg håber du får en tid ret hurtigt, så det ikke bliver værre

Anmeld

9. marts 2011

Carina1977

momse22 skriver:

Lige præcis, og lige nu sidder jeg lige med tiden og overskuddet til at få det klaret, men dejligt at det ikke bliver taget så tungt som jeg nok selv er bange for 

Jeg er ret overbevist om, at der er ingen herinde, der tager sådan noget tungt. Vi alle ved jo at vi som børnefamilie, har rigeligt at se til. Det er jo familien/børnene først og fremmest, og derefter baby.dk.

Synes nu også du har haft så rigeligt med tandpine....så har man ikke lige lyst til at sidde herinde og svare/takke folk

Anmeld

9. marts 2011

Stéphanie

Carina1977 skriver:

Puha der er heller ikke noget værre end tandpine

Godt du traskede ned til vagtlægen, hvad lignede det da også, at afrvise dig på den måde? Godt du fik bare lidt søvn den nat, tandpine kan bare holde en vågen.

Jeg håber du får en tid ret hurtigt, så det ikke bliver værre

Nej der er virkelig ikke noget værre... Jamen endte med at have ringet 3 gange hvor de alle gangene havde afvist mig, og jeg kunne bare ikke hænge sammen mere, puha det var hårdt.. Er glad for at vi ikke har mere end en lille km ned til sygehuset

Det håber jeg godt nok også, men synes det er en trøst at jeg senest kommer til fredag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.