tattoo, hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.280 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

LRJ

min Kæreste vil gerne have lavet vores datters navn+dato på sin arm, og han vil os gerne give mig en Tattoo, Men Jeg vil IKKE have min datters navn stående på mig, da jeg ville sys det var ubehageligt hvis min egen mor gik rundt med mit navn på sig, Har så tænkt over jeg at jeg ville have lave en sommefugl i en bestemt farve og så datoen stående nedeunder ?? med er blevet i tvivl igen

vil i vise jeg tattoo om jeres børn ?
Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

AmalieMalle

Lone H. skriver:

min Kæreste vil gerne have lavet vores datters navn+dato på sin arm, og han vil os gerne give mig en Tattoo, Men Jeg vil IKKE have min datters navn stående på mig, da jeg ville sys det var ubehageligt hvis min egen mor gik rundt med mit navn på sig, Har så tænkt over jeg at jeg ville have lave en sommefugl i en bestemt farve og så datoen stående nedeunder ?? med er blevet i tvivl igen

Lone

Hej (;

Jeg vil os gerne have lavet noget der repræsenterer min søn, og har besluttet at jeg bare vil have lavet hans forbogstav, sammen med mig og min kærestes på min ringefinger. Og jeg ved at jeg vil blive ved med at være glad for den, og hvis jeg får et barn mere, for de skal have samme forbogstav (:

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Lone H. skriver:

Lone

Hej (;

Jeg vil os gerne have lavet noget der repræsenterer min søn, og har besluttet at jeg bare vil have lavet hans forbogstav, sammen med mig og min kærestes på min ringefinger. Og jeg ved at jeg vil blive ved med at være glad for den, og hvis jeg får et barn mere, for de skal have samme forbogstav (:

Anmeld

9. marts 2011

LRJ

AmalieMalle skriver:

Hej (;

Okay, det vil jeg ikk have vi aldrig have det sådan et sted hvor man ikk kan skjule det men ellers Vildt god Idé

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Lone H. skriver:

Okay, det vil jeg ikk have vi aldrig have det sådan et sted hvor man ikk kan skjule det men ellers Vildt god Idé

Nej, det er os en typisk holdning - helt iorden

Anmeld

9. marts 2011

LRJ

AmalieMalle skriver:

Nej, det er os en typisk holdning - helt iorden

Hehe

Anmeld

9. marts 2011

kiwifrugten

Jeg får lavet et aftryk af Petra`s hånd når hun fylder 1 år og så får jeg tatoveret det aftryk på min mave :-D

Og tager nogle dele fra hendes ansigt som øjne næse og mund og får sat i sæbebobler

Anmeld

9. marts 2011

LRJ

kiwifrugten skriver:

Jeg får lavet et aftryk af Petra`s hånd når hun fylder 1 år og så får jeg tatoveret det aftryk på min mave :-D

Og tager nogle dele fra hendes ansigt som øjne næse og mund og får sat i sæbebobler

Hvad hvis du får flere børn ?

Anmeld

9. marts 2011

*A*

kiwifrugten skriver:

Det med sæbeboblerne har jeg set en få lavet i Miami Ink... Det blev SUPER flot

Anmeld

9. marts 2011

Fru Nielsen

Har denne her på min fod.... Skal have bygget til den når jeg engang har født, så Mathias og den lille nye Nikoline kan komme med i den....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.