NF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej alle. Er ano da jeg ik har fået fortalt nogen omkring min graviditet endnu.

Har et spørgsmål omkring denne skanning. Jeg vil høre hvordan det foregår. altså ved godt at man kommer ned og lægge på en briks osv. Men her tænker jeg mere på selve skanningen er det mellem benene eller på maven??

håber i forstår hvad jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

AnneBJ

Udenpå maven

Anmeld

9. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

På mavsen

Anmeld

9. marts 2011

Low

Normalt uden på maven men hvis de har svært ved at se noget kan de i nogle tilfælde blive nød til at gøre det oppe i en

Anmeld

9. marts 2011

Mira0911

For det meste uden på maven... Og i nogle tilfælde indvendig scanning... Det kommer helt an på situationen... 

Har prøvet indvendig scanning - Det er slet ikke så slemt... Jeg blev selv helt "HVAD"  da de sagde at de var nød til at scanne indvendigt... Det var i forbindelse med at de troede jeg var ved at abortere... 

Anmeld

9. marts 2011

Isabella_mor

Hej alle. Er ano da jeg ik har fået fortalt nogen omkring min graviditet endnu.

Har et spørgsmål omkring denne skanning. Jeg vil høre hvordan det foregår. altså ved godt at man kommer ned og lægge på en briks osv. Men her tænker jeg mere på selve skanningen er det mellem benene eller på maven??

håber i forstår hvad jeg mener

min foregik på maven. hvis din moderkage er forudvendt kan de måske ikke se det så godt gennem maveskinnet og så scanner de med den der skal op i skeden i stedet. det er smertefrit og det er bare SÅ fedt at se den lille.

så måler scanningsjordemoderen nakkefolden og ser om der er to arme og to ben, og måler også lige barnets længde og hoved tværsnit.. mener også at hun lige ser hvor meget fostervand der er, og så får du et billede. eller flere

de kan dog ikke se kønnet endnu. først til MD scanning omkring uge 17-19

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Ej tusind tak skal i have. og må der komme to personer med ind til skaning eller er det maks 1??

Anmeld

9. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Ej tusind tak skal i have. og må der komme to personer med ind til skaning eller er det maks 1??

det er forskelligt fra sted til sted... du kan ringe og hører dem ad

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

det er forskelligt fra sted til sted... du kan ringe og hører dem ad

Ok tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.