Twinboys!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

lonemus

Er det kun Katvig du har mulighed for at skaffe? - hvad med småfolk, mee too, decoy, pippi osv??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

Er det kun Katvig du har mulighed for at skaffe? - hvad med småfolk, mee too, decoy, pippi osv??

Lone

Jeg har valgt at stoppe det hele nu... Gider ikke mere... Læs min debat... Stopper min katvig salg nu...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

twinboys skriver:

lonemus skriver:

Lone

Jeg har valgt at stoppe det hele nu... Gider ikke mere... Læs min debat... Stopper min katvig salg nu...

Majbritt(H)

Det er jeg ked af at høre...godt nok har jeg aldrig haft købt af dig, men jeg kigger altid, når du kommer med nye varer!

Øv, hvor jeg syntes det er trist, men jeg kan godt forstå dig, hvis du kun får bøvl ud af det.......øv :(

Stort kram til dig (H)

Lone - som syntes du virkelig har gjort en fantastisk indsats!

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] Er det kun Katvig du har mulighed for at skaffe? - hvad med småfolk, mee too, decoy, pippi osv?? Lone[/citat] Jeg har valgt at stoppe det hele nu... Gider ikke mere... Læs min debat... Stopper min katvig salg nu... Majbritt(H)[/citat] EJ SØDE.... Det er jeg ked af.... :'(

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] Er det kun Katvig du har mulighed for at skaffe? - hvad med småfolk, mee too, decoy, pippi osv?? Lone[/citat] Jeg har valgt at stoppe det hele nu... Gider ikke mere... Læs min debat... Stopper min katvig salg nu... Majbritt(H)[/citat] EJ SØDE.... Det er jeg ked af.... :'([/citat] Det er jeg også men stopper herinde på baby.dk Tak for tiden herinde... Snøft,... Majbritt:S:S:S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.