Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej Tøzer...

Har brug for hjælp og råd...

Jeg har en Hormin Spiral og har haft den i 2 år til Juni. Min datter blir 2 til april.

Nu er det så bare at her den ene dag da jeg tog min BH af var mit ene bryst ømt og da jeg ville se om det var fordi BH'en havde strammet kom der lidt væske ud... Og nu tænker jeg så Kan man blive gravid på en Hormon Spiral???? Eller driller det bare?

Har virkelig brug for hjælp... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Mira0911

Umiddelbart vil jeg ikke mene det kan lade sig gøre... Lige på det punkt, aner jeg faktisk ikke noget om det... 

Mon ikke der er andre herinde som ved noget mere end mig... 

Håber du får et svar... 

Anmeld

9. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Umiddelbart vil jeg ikke mene det kan lade sig gøre... Lige på det punkt, aner jeg faktisk ikke noget om det... 

Mon ikke der er andre herinde som ved noget mere end mig... 

Håber du får et svar... 

Opper lige

Men man er vel aldrig 100 % sikkert mod graviditet før der er fjernet noget, såsom begge æggestokke. Men ved det ikke.

Anmeld

9. marts 2011

Anja&jesper

Anonym skriver:

Hej Tøzer...

Jeg har en Hormin Spiral og har haft den i 2 år til Juni. Min datter blir 2 til april.

Nu er det så bare at her den ene dag da jeg tog min BH af var mit ene bryst ømt og da jeg ville se om det var fordi BH'en havde strammet kom der lidt væske ud... Og nu tænker jeg så Kan man blive gravid på en Hormon Spiral???? Eller driller det bare?

Jeg har selv en og jeg har læst at man kan risikere at blive gravid uden for livmoderen men ellers ved jeg ikke..

Anmeld

9. marts 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Hej Tøzer...

Altså man siger jo at Kondom, p-piller, spiral og hvad der ellers findes af prævention, så er de 99 procent sikker .. Men har hørt fra min veninde at hendes læge sagde at han ikke endnu har oplevet at de er blevet gravid på spiral .. Men det kan jo ske .. Men ved har ikke forstand på det .. JEg blev selv gravid ved brug af p-piller OG kondom ..

Anmeld

9. marts 2011

kiwifrugten

jeg blev også gravid på p-sprøjte til trods for at 3 læger har fortalt mig jeg ikke ku få børn. Så ALT kan ske :-)

Anmeld

9. marts 2011

Rockertand

Jeg kender én, der blev gravid med spiral (ja, det var så uden) - den var simpelthen gledet ud, og hun havde ikke mærket det.

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

den er j "99" procent sikker så jo man kan godt blive gravid på en spiral chancen er lille men det kan lade sig gøre. 

Men der kan også komme lidt råmælk ud af brysterne flere år efter man er stoppet med at amme hvad det skyldes ved jeg ikke men det kan lade sig gøre. 

Men jeg ville da tage en test så du på den sikre side 

Kram

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

den er j "99" procent sikker så jo man kan godt blive gravid på en spiral chancen er lille men det kan lade sig gøre. 

Men der kan også komme lidt råmælk ud af brysterne flere år efter man er stoppet med at amme hvad det skyldes ved jeg ikke men det kan lade sig gøre. 

Men jeg ville da tage en test så du på den sikre side 

Kram

Jeg har slet ik ammet... fik ammestop piller samme dag hun blev født...

Har taget en test som var negativ... min krop ter sig bare helt forkert lige pt.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

jeg blev også gravid på p-sprøjte til trods for at 3 læger har fortalt mig jeg ikke ku få børn. Så ALT kan ske :-)

Min datter er os undfanget på P sprøjte... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.